Helemaal niet erg, het is gewoon een prachtige verzameling unieke horloges ![]()
![]()
![]()
Die praatgroep gaat jou niet meer helpen hoor
Maar als ik het zo zie is dat ook helemaal niet nodig. Ieder een eigen smaak natuurlijk, en gelukkig maar. Maar wat ik vooral zie is iemand die echt zn eigen weg volgt en precies doet wat ie zelf leuk vindt.
Dikke plus wat mij betreft!
Geweldig, is de eerste keer dat ik deze horloges zie ![]()
Dank voor alle waardering in dit draadje ![]()
Wat een leuk kabinet ![]()
Alleen als je hem ook een slaapmutsje op zet ![]()
Bijzonder mooie verzameling ![]()
Erg leuk overzicht! Mooi om te zien zo. Deze rariteiten hebben ook vaak mijn aandacht gekregen.
Hoort een MAD 1 er ook bij? Die mis ik in je collectie!
Ik heb één “grote” grail en drie “mini-grails”, daar is de MAD1 er 1 van! Ik vind het een geweldig horloge. Is die op deze fotos van jouzelf @Mauzer ?
Inderdaad heel erg, waar haal je die zooi vandaan?
Dit wordt werkelijk een opname met een wit jasje waar de linker mouw rechts zit en rechtermouw links.
Beide op de rug vastgeknupt.
![]()
![]()
![]()
Ah, mijn hou-van-mezelf-jasje! Ik zal hem weer eens opzoeken ![]()
Erg leuk! Ik ben natuurlijk benieuwd naar de andere grails. Urwerk en MB&F maken prachtige horloges, helaas totaal niet betaalbaar.
Ja, draag hem met plezier. Altijd dan van MB&F geweest, dit horloge is een klein beetje een smaak daarvan. Leuk horloge, maar wel erg dik. Geloof dat ze later een dunner horloge hebben gemaakt, met enkel een uur-ring, daarom dunner geworden? ![]()
Edit; Ja, dat is de MAD1S https://www.mbandf.com/madeditions/mad1/mad1s Prachtig. Die zou ik kiezen boven die van mij.
De drie mini-grails:
MAD1
Christopher Ward Bel Canto
Ba111od Chptr_∆
De grote grail:
Christiaan van der Klaauw Real Moon Joure
De MAD1s volgens mij ![]()
Dank!
Die Happiewatch Viper, wat een prachtig gedrocht is dat. Zalige collectie. Ik zou er geen enkel van kunnen dragen, maar het is heel intrigerend om naar te kijken ![]()
Staat er 1tje in het blauw:
![]()
Ik had hem gezien! De minigrail is alleen wel het dikkere broertje, met minute track
Bovendien heb ik onlangs onverwacht mijn auto moeten vervangen en wil ik graag eerst mijn fondsen aanzuiveren, dus grails gaan er op korte termijn niet komen…
1ste serie dus de 19mm
Exact! Met mijn boomstammen-voor-polsen kan ik dat wel hebben ![]()