Rariteiten, mijn stijl

Na deze junkzooi gezien te hebben kan ik er me wel iets bij voorstellen ja.
:rofl:

1 like

One man’s junkzooi is another man’s collection :joy:

1 like

Leuk rijtje!

De van der Klaauw Planetarium was toevallig mij grote grail:

10 likes

De uitspraak van De Luizenmoeder wil ik nogmaals aanhalen: “Dat vinden wij niet gek, maar heel bijzonder”.

Bijzonder is het zeker, bedankt voor het delen!

2 likes

Ha, wat leuk! Precies dit soort topics maken HF leuk. Ook ik zou ze niet zelf kiezen, maar

hoeft echt niet aan, hoor :wink:
Leuke collectie en geniet van de hobby!

1 like

Ook heel mooi, en een indrukwekkend stuk techniek!

:grin:

:heart:

1 like

Me-ga-vet! :100::fire:

1 like

Wat een fantastisch rariteitenkabinet :ok_hand:
Elke minuut een glimlach, genieten!

2 likes

Afleesbaarheid meestal nul, krankzinnigheid ten top, maar ook übercool, een bijzondere collectie :+1:

1 like

Ik heb vol verwondering je post gelezen en de foto’s bekeken. Een van de leukere (afwijkende) verzamelingen wat mij betreft!

:+1:t3::+1:t3::+1:t3:

3 likes

Was je toevallig bij de 010GTG onlangs? Ik meen dat ik daar een aantal van deze horloges heb gezien.

1 like

Dat was ook absoluut bij! Ik had er toen inderdaad ook een aantal hiervan bij me.

2 likes

En ik bedoelde hier natuurlijk daar was ik absoluut bij… De slaap en autocorrect zorgden voor een mooi zooitje :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Cool. Deze zijn trouwens vreemder van weergave dan wat je destijds bij je had in Amsterdam, voor zover ik het me herinner. Leuke verzameling! :slightly_smiling_face::+1::+1:

1 like

Bijzondere horloges, cool om te zien!

1 like

Klopt! Dat is alweer een poosje geleden en er is inmiddels het nodige aan de collectie toegevoegd :wink:

1 like

Superleuk topic over een waanzinnig leuke verzameling! :star_struck:

1 like

Dank allen :heart:

4 likes

Dat is een mooi kabinet!

1 like

Mmmh, aardig wat conversation pieces bij elkaar. Mooi ook als je durft toe te geven aan buitennissige objecten. Bij mij heet dat " niet omdat 't moet maar omdat 't kan :innocent:. Ik doe mee, hoewel minder extreem :nerd_face:

7 likes