Rariteitenkabinet 😅

Omdat ik een gadgetfreak ben en ook omdat het niet altijd peperdure merken moeten zijn …

Wel jammer dat ik Hendrik zijn synchronar hommage gemist heb😉

Aanschouw !

57 likes

Je mist nog de klokers :wink:
Leuke collectie :+1: en goede smaak :sunglasses:

18 likes

Altijd leuk om te zien. @Phodebimos heeft ook een mooie verzameling met horloges die op een niet-gebruikelijke manier de tijd aangeven.

3 likes

Klopt. Eén van de leukste verzamelingen hier!

2 likes

Dank voor de complimenten! Ik zal, als ik het niet vergeet, van de week eens een overzicht maken en uploaden.

Ik denk dat ik daar de schuldige van ben-- heb ik voor je neus weggekaapt vrees ik :sweat_smile::sweat_smile:

ETA: ik heb in elk geval een reminder ingesteld om dit weekend de boel op de foto te zetten.

Zou zelfs mij niet meer moeten lukken nu :joy:

3 likes

Leuke set!

Haha, het is je gegund hoor.
Maar maak es een wristshot met die Benly synchronar.
Misschien bestel ik hem dan ook nog.

1 like

Hier is er alvast een uit het archief, ik zal hem als ik thuis ben nog wat uitgebreider op de foto slingeren!

8 likes

Haha, leuk. Je hebt wel een stevige pols zo te zien. Ik kan wel een doorsnee Breitling van 40-42 mm aan, maar niet groter hoor.
Alhoewel, alles is relatief en er gaat veel, in mijn zotte jaren ook wel es rondgelopen met een grote Poljot.

1 like

Mijn polsen zijn ca. 20.5 cm (L) en ca. 22 cm (R), dat is op zich best stevig te noemen. De rest van mij is ook wel vrij ruim bemeten :joy:

3 likes

Bijna too much info. :joy::joy::joy::joy:Ik denk dat ik voor mijn rechterpols maar aan 17,5 of 18 cm kom. Zal straks es nameten.

1 like

You don’t say :sweat_smile:

1 like

De maat van een dukdalf

1 like

Zoals beloofd @Marc_B1 , nog wat meer foto’s. Hier naast een 45mm Lunar Pilot bijvoorbeeld.

Maar, waar de BLP een LtL van 52 mm heeft, komt de Synchronar tot 44 mm

Qua dikte is hij 16 mm, en dat is chunky-- maar de Bulova Computron bijvoorbeeld is ook al 14 mm dik op het dikste punt!

7 likes

Wow, super bedankt ! De computron heb ik ook. Dus in feite zou het wel kunnen …

1 like

Ik denk dat je ermee weg kunt komen :wink:

Nu nog uitleggen aan mevrouw B1 :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

is die geheel rechts nou een Lexus horloge?

Ja, dat is een Lexus horloge .
Ter ere van de IS 200 dacht ik.
( staat er achteraan op ! Vooraan enkel de “L”

1 like