Ratel (tu)

Plezier zaken gedaan met forumlid Ratel (Jos) Na bemiddeling via een ander forumlid zijn we na even mailen en bellen snel tot een akkoord gekomen. 2 uur later stond het geld al op mijn rekening en heb ik het pakket dezelfde dag nog kunnen verzenden. Jos, veel plezier van je nieuwe horloge en wat mij betreft graag tot een volgende keer! :~

Groet,

Jeffrey.

Ik heb een aantal bandjes verkocht aan Jos. Zeer snelle betaling en prettige communicatie. Zonder voorbehoud aanbevolen!

Omega Speedmaster Racing Co-Axial overgenomen van Jos. Jos houdt zich keurig aan afspraken en beloftes die hij doet. Zo moest ik even wachten omdat hij een eerdere gegadigde paar dagen bedenktijd had gegeven hetgeen ik kan waarderen. Gelukkig kreeg ik alsnog de gelegenheid en hebben we leuk en eerlijk zaken gedaan.

Eerlijk? Ja, eerlijk want toen op de aankoopfactuur van Jos (van anderhalve maand geleden) € 50,00 minder bleek te staan, is dit keurig door hem op eigen initiatief verrekend!

Daarnaast is Jos gewoon een aardige vent en leuke gesprekspartner die ook nog eens mijn voorliefde voor het automerk BMW deelt. Kortom, echt een aangename kennismaking gehad en een prachtig, werkelijk in nieuwstaat, horloge overgenomen.

Nogmaals bedankt Jos!

Grt. Marco

1 like

En dan krijg je een paar weken later nog een p.b. van Jos of je interesse hebt in het dikke, zware Omega 2016 boek…wat een aangename verrassing! Natuurlijk had ik daar interesse in.

Blij met het aanbod leek het mij het minste om aan te bieden de verzendkosten te dragen of delen.
Maar neen hoor, daar wilde Jos niets van weten. Gisteren plofte het boek bij mij op de deurmat zonder enige bijdrage van mijn kant. Keurig, vriendelijk, aardig, verzin er maar een kwalificatie voor. Ik ben in ieder geval blij dat dit nog gebeurt hier op HF!

Nogmaals bedankt Jos!

Grt. Marco

Hoi Marco,

Nogmaals graag gedaan. Als we zo af en toe eens iets voor elkaar over hebben wordt alles er leuker op.

Ciao, Jos

3 horloges overgenomen van Jos! Fijne en vlotte communicatie en snel handelen. Bedankt voor de nette horloges, blij mee @Ratel :+1: