Ravvie

prima deal met @Ravvie veel plezier met je bandjes!

1 like

Snelle probleemloze deal met @Ravvie, topper :+1:

1 like

Twee weken geleden mijn Speedmaster verkocht aan @Ravvie
De deal was snel beklonken en zonder verder gezeur afgehandeld.
Horloge thuis bij hem afgeleverd en nog even gezellig kunnen kletsen over onze gekke hobby :wink:

Een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Zelfde geval, goede ervaring gehad. Thuis langsgeweest, de tijd gekregen om de horloge te inspecteren. Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Vandaag mijn Seamaster 300 verkocht aan @Ravvie. In de ochtend contact gehad en in de voormiddag het horloge afgeleverd op een plek tussen onze woonplaatsen in.
De deal was snel gesloten, vriendelijke communicatie en zeker een aanrader om zaken mee te doen.
Super veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @Ravvie.
Snelle en vriendelijke communicatie en vlotte betaling.
Prima zaken doen met deze HF’er :ok_hand:t3:

Gisteravond een mooi seamaster geruild met Jaco @Ravvie Erg fijn contact, en horloge was conform omschrijving (eigenlijk nog mooier dan de omschrijving)
Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Vandaag een Grand Seiko gekocht van @Ravvie. Tijdens een kop koffie en een praatje ook nog een paar prachtige horloges kunnen bekijken. Al met al een super ervaring en zeker een aanrader.

1 like

Net terug van een leuke ruildeal met @Ravvie, alles zoals besproken na een leuke snelle onverwachte deal :ok_hand:t2:

Aanrader wat mij betreft en veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Precies de reden waarom dit forum een fijne plek is. Echt vanuit liefhebberij op een persoonlijke manier horloge overgenomen. Absoluut een aanrader!

3 likes

Recent een horloge verkocht aan @Ravvie En ik zou het zo weer doen: heel prettig, gezellig, duidelijk en snel contact en snelle betaling.

Absolute aanrader! :+1:

1 like

Onlangs een horloge gekocht van @Ravvie.
Ik kon het horloge bij hem thuis kunnen ophalen.
Gezellig gesprek en ik vind hem een aanrader om van te kopen.

1 like

Horloge verkocht aan @Ravvie.

Alles verliep uitstekend en snel. Horloge opgestuurd na vlotte betaling. Ook goede communicatie over veilige binnenkomst. Uitstekend!

1 like

Prima deal gesloten met @Ravvie. Directe snelle communicatie en dito afhandeling. Dank!

Leuke Oriënt overgenomen van @Ravvie .
Nette prijs en we konden snel afspreken. Superfijn, zeker een aanrader!

1 like