Raymond Reill W1 of Tissot T-lord

Heren en eventuele dames,

Ik sta voor een keuuze. Wat moet ik kopen een Raymond Reill W1 of Tissot T-lord. Allebei een chronograaf en quartz. Zijn er ervaringen met beide merken ??? Tissot ken ik wel, maar heb geen ervaringen met Raymond Weill.

Elke input wordt gewaardeerd…!!!

Patrick

Ik wil wel een eventuele dame :wink:

voor het uurwerk maakt het niets uit, waarschijnlijk allebei ETA G10…
tsja en verder wat je mooier vind. De Raymond weil zie je minder. En zit in een iets hogere prijsklasse dan tissot.
de t lord is ook mooi al zeg ik het zelf, maar zou vanwege het feit dat je de raymond minder vaak ziet voor de raymond gaan.

Ik heb al enkele jaren een W1 en heb hier nog nooit iets mee gehad ik krijg ook heel veel reacties omdat niemand dit horloge veel tegenkomt mijn voorkeur gaat naar RW

Zijn er niet verschillende modellen van de Raymond Weil W1??

zo vind ik er nog meer met bv een gele wijzerplaat…en hieronder een chronograaf:

Ik zou iig voor Raymond Weil gaan. Alleen al omdat het merk mij meer aanspreekt.

Gr,
Ard

Na beide horloges bekeken te hebben, ben ik toch maar voor de Tissot gegaan !!! De Tissot was wat groter, robuuster en in betere staat dan de RW. Bovendien stond ie wat beter om mijn pols dan de RW. Ik weer blij, moeder daar en tegen niet !!! Ik sliep weer eens op de bank :wink: (:smiley:

Op naar de volgende…!!!

Gefeliciteerd!! Ben nu wel benieuwd naar een plaatje…

Welke had je nu op het oog van Raymond Weil (zie post van mij hieronder).

Na de T-Lord te hebben gekocht, heb ik nu ook ‘maar’ de Raymond Weil aangeschaft. Het is de chronograaf met een witte wijzerplaat, oranje wijzers voor de chronograaf en een zwart lederen band. Mijn verzameling begint serieuze vormen aan te nemen. Nou ja…voor mijn doen dan !!! Hij lijkt in ieder geval op het laatste plaatje zoals Ard deze heeft gepost.

Patrick