Raymond Weil liefhebbers

Hm. Vrij smal idd.:face_with_raised_eyebrow:. Heb ik ook met een hoelogeband inderdaad. Als je hem een klein beetje schuin houdt, zou ie er wel tussen moeten passen denk ik. Lukt het op die manier wel?

Anders heb ik weinig andere tips dan gewoon wringen.

Hey Sebastiaan,

Bedankt, door de tool licht te draaien en wat meer te “forceren” is het inderdaad gelukt. Goed tip!

Het resultaat:

Als iemand nog leuke ideeën heeft voor bandjes, altijd welkom :slight_smile: Mocht iemand een rubberen bandje kennen dat goed matched met de blauwe ceramic bezel, laat het me weten!

6 likes

Leuke duiker. Op staal is ie sowieso leuk, maar na al die moeite vooral niet gelijk terug zetten😅

Misschien is zo’n natostrap wel iets:

1 like

Navy Barton Elite Silicone staat vast ook heel rustig bij blauw.

Het heeft niets met “op neer kijken” te maken. Horlogeliefhebbers gaan veelal voor kenmerken als:

• originele ontwerpen
  • innovatief
  • geschiedenis
  • manufactuur gemaakt (vrijwel alles in eigen huis)

Aan dit alles (en meer) voldoet Maurice Lacroix zeker niet. Daarom is het niet gewild onder horlogepuristen. Geldt ook voor vele andere merken. Verder wens ik jou/jullie veel draagplezier!

3 likes

Vandaag wederom:

3 likes

Komt maar niet van de pols…

4 likes

Zo met de feestdagen komt deze ook weer tevoorschijn!

4 likes

Ben ik echt de enige liefhebber van dit mooie merk?
:laughing:

3 likes

Even kijken, 2 jaar later een antwoord geven? Ja hoor, waarom niet? Nee, hier is nog een. Crosspost:

7 likes

Mooie Freelander Chrono. Staat je goed.

Ik weet dat hij heeeeeeeel gewaagd is :open_mouth: maar al wel ruim 35 jaar in mijn bezit :+1:

4 likes

Ja deze is eeeeeeuh… Tja… Euhmmmmm. Apart! :wink:

1 like

In 1990 was ik wel de Bom hoor Bert :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Doe hem alleen nooit om maar ook nooit weg :wink:

1 like

Dank!

Ik heb er geen maar zeer mooi horlogemerk naar mijn mening :ok_hand:

1 like

kende het merk niet maar heb een freelancer skeleton bronze gezien bij een juwelenmaker en krijg er mn kop niet vanaf :frowning:

zo een prachtig ding, jammer wil de portefeuille niet mee!

1 like

Hoe verhoudt zicht de kwaliteit van deze horloges? Valt dit binnen de range Tissot/Edox?
Ik kom ze weleens tegen bij de juwelier, maar hier op het forum lees ik er weinig over.

1 like

Ik heb er meerdere gehad en het is toch wel een stapje hoger dan Tissot en Edox.

2 likes