Ik vind ook alleen de Millesime de enige aansprekende lijn van het merk.
En daarover gesproken horloge.nl heeftnde 39mm met de zalmplaat voor wel een goede prijs:
Ik ging meteen kijken, maar zonder de small seconds doet ie het niet voor me. De witte plaat is ook king voor de Milisime.
Die variant staat momenteel in het blauwe gedeelte.
Ik heb drie titanium chrono’s van RW; 2 Freelancers en een Nabucco.
De freelancers kon ik voor weinig scoren, en pasten in de wensenlijst. Ik wilde al langer een 45mm titanium chrono hebben die redelijk dun was (onder de 16mm) en de Freelancers zijn ongeveer 15mm,dus voor een 7750, prima te doen.
De Nabucco vond ik gewoon cool omdat ie zo chunky en groot is. 46.5mm breed, 15.8mm dik. Heb de mijne helemaal moeten opknappen want my oh my wat was het een ellende toen 'ie binnenkwam. Alle polished surfaces waren verfomfaaid, alle brushed surfaces idem, de bracelet was te goor om beet te pakken zonder handschoenen, en het uurwerk had serieus herstelwerk nodig (uren- en minutenteller waren beiden kapot, en had de verkoper me niet verteld). Maar… ze doet het weer! Ik vind de tintjes blauw op zilver en creme van de wijzerplaat heel knap, eens wat anders dan het gebruikelijke. Draagt prima. Ik zag deze vaak in vitrines liggen, toen 'ie nét nieuw was en ik geen nagel had om een luis mee dood te drukken.
De Freelancer met de dag-datum mag naar de hersteller, want hij lekt. Draag 'm niet vaak, want om de pols is ie stiekem heel erg saai. Ik wil 'm nieuwe wijzers geven zodat 'ie meer lume heeft, en liefst ook de blauwe “sword” hands, zodat ie meer richting een b-uhr gaat.
De andere Freelancer kwam op leer, en heb er in afwachting van een RW-band, een Citizen band op gedaan. De RW band is gewoon 80% de prijs van wat ik voor dit ding betaald heb, dus dat weerhoud me er wel van. De citizen band is ook titanium, past behoorlijk okay, maar heeft een fine adjustment, wat 'm prettiger maakt dan die vermaledijde butterfly clasp van de originele RW band. Deze heeft een GMT-functie erop, wat ik heel prettig vind.