Begrijp ik het goed, dan lijkt de directe aanleiding te her(?)introductie van RW binnen Shellman te zijn.
Over de samenwerking mbt de hiervoor getoonde Millesime: Introducing: The Champagne-Toned Shellman x Raymond Weil Millesime Centre Seconds
Begrijp ik het goed, dan lijkt de directe aanleiding te her(?)introductie van RW binnen Shellman te zijn.
Over de samenwerking mbt de hiervoor getoonde Millesime: Introducing: The Champagne-Toned Shellman x Raymond Weil Millesime Centre Seconds
Heeft iemand de RW Toccata Heritage al eens in het echt gezien? Vind het zelf een erg geslaagd ontwerp.
prachtig… meer foto’s van deze graag ![]()
ik overweeg de nieuwe champagne dial variant
Gefeliciteerd! Foto’s alstublieft, dank u wel ![]()
Binnenkort voorsteltopic ![]()
Top, can’t wait ![]()
Dat is een oudje, met vermoedelijk een ETA 2892A2 uurwerkje.
Prima uurwerken overigens en simpel te onderhouden.
dixi
Excuses voor het bumpen van dit oude topic, maar Raymond Weil heeft een nieuw integrated bracelet horloge op de markt gebracht: De A.R.T.
Mijn eerste indruk was dat het horloge erg generiek oogt, maar tegelijkertijd vind ik het zeker niet verkeerd… Het is erg slick uitgevoerd en ik zou de hologes graag in het echt willen zien. Wat vinden jullie ervan? 38mm diameter, sunburst wijzerplaten, 10mm dik.
Ik vind ze wel aardig ogen, maar ik voorspel dat ook deze lijn, net als vrijwel alle andere Raymond Weil horloges, in het prijssegment lastig aan de man te brengen zijn.
Waarom zou ik voor de Weil gaan als ik voor hetzelfde geld , ja ok, met wat zoeken, ook een mooie Longines of Oris kan krijgen?
Ik moet wel zeggen dat ik de Milisime small seconds de positive uitzondering vind.
Of CW, die hebben voor dit geld supermooie horloges mét innovatie.
Daar heeft geen ingenieur aangewerkt.

Soms. Maar waarom ze zich sinds kort tussen Tudor en San Martin in positioneren is mij een raadsel.
Het contrast met de Millésime is groot.
Volstrekt gebrek aan enige vorm van inspiratie.
Nu ja, buiten de overduidelijke dan…