Raymond Weil Nabucco

Raymond Weil heeft de Herenmodellenlijn dan eindelijk echt doorbroken met de Nabucco. Heeft er iemand al ervaring mee?
Hij bestaat uit 3 uitvoeringen, de duurste met carbon, de andere in edelstaal, de laatste met lederen armband. Mooi om zien…Big, diameter 46 mm,kashoogte 15,6 mm,en een gewicht van 311 gram…High tech horloge 2007.
De uitvoering in staal : 7800ST05207.
Graag reacties…
Doeikes Ley

311 gram, dat gaat echt nergens meer over.
Weet je hoe zwaar dat is…

311 Gram met lederen band ::o En ik maar denken dat een Super Avenger zwaar is.

Is wel met stalen band he Jurgen…
Verdorie, normaal zou ik ze vandaag hebben…

Ik ben nogal visueel ingesteld vandaar even een link naar wat plaatjes.
Ik zie nergens het gewicht bij staan. Maar de carbon is bij dat gewicht dus duidelijk voor de looks en niet om het lekker licht te houden.

http://www.raymondweil.ch/Media/RWINT/Timepieces/Product/7800-SCF-05207/7800-SCF-05207_pdf_En.pdf

Verkocht! Of was dat een andere rubriek?
Jeemig de peemig zou Joop Klepzeiker zeggen. Dit is een mooie klok!! Met 46 mm ook voor mijn polsjes geschikt.
Ga ik zeker kopen!
Jur

Dit horloge is niet te verkrijgen heb ik via een juwelier begrepen, Wordt veel reclame voor gemaakt maar leveren kunnen ze niet.

Ik wacht er op,ze is woensdag ll verstuurd vanuit zurich, en normaal zal ik ze maandag, ten laatste woensdag hebben…
Als ik foto’s kan plaatsen zal ik het doen, maar tot hiertoe weet ik niet hoe ik foto’s moet plaatsen hier…
Help…

Mijn beste,

Dit majestueuze ’Horlogeforum’ bestaat uit 8 verschillende forums.
Ze zijn alle acht zeer lezenswaardig. Doch, men moet wel de moeite nemen om ze te willen lezen. :wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Succes met de foto’s.

Orologio Signaturis Temporis

Dank u tissot62,ben al een stap verder nu… ik zal wel verderzoeken…
dank u wel…

Gisteren mijn Nabucco ontvangen. Prachtig uurwerk. Wat het gewicht betreft: ik heb hem gewogen op mijn werk : 293,2 grammetjes…Tis ne ferme joekel. Ik zal mijn polske maar wat trainen.Spijtig dat het me nog niet lukt om foto’s te plaatsen…maar ik zal toch blijven proberen.
Jongens, die zat verpakt in een doos, eveneens zwaar. Ik dacht dat er nog iets speciaals inzat, maar dat was dus niet het geval.En toch rammelt er iets in, maar ik durf de doos niet te vernielen,oeps…
1 nadeel…als ik een hemd draag met lange mouwen moet het einde achter het uurwerk…knoopke gaat anders niet toe…

Zoals een bekend hollandsch filosoof ooit zei: ieder nadeel heb z’n voordeel;)
Als het overhemd er niet overheen past, kan iedereen dit fraaie stuk goed bewonderen.

Groeten,

Martin