Raymond Weil Traviata

Even voorstellen ik ben Ralph en al heel lang horlogeliefhebber. Ik volg het forum al ruime tijd en neem nu even de moeite om een bericht te plaatsen over mijn eerste exclusieve horloge. Eind jaren 80 had ik de Raymond Weil al bij verschillende juweliers aanschouwt alleen waren er nog niet de benodigde financiële middelen om deze aan te schaffen. Na een tijd sparen had ik het bedrag bij elkaar gespaard en ben ik 05-1990 naar Siebel gegaan om “op dat moment” mij eerste grote aankoop van Fl.2000,- te doen de : Traviata. Ik vond toen goud erg mooi en de 2 kleuren van het glas vond ik echt Top ! Vele jaren met trots gedragen en nu nog steeds in mijn bezit en zal ook nooit mijn collectie verlaten. Hierna enkele foto’s ervan.

9 likes

Wat een bijzonder horloge zeg. Door die bijzonderheid een schitterend ding. Ik snap dat je deze nooit weg doet, zo een ga je niet snel meer vinden.

1 like

Heel apart en ook mooi :ok_hand:

Zeker een heel apart horloge, beetje funky :stuck_out_tongue:

Heel tof! Mooie foto van maken en inzenden in de huidige foto wedstrijd; je wint geheid! Dit horloge straalt pure retro uit! :ok_hand:

U bent toevallig ook hagenees? Dan heb je helemaal een top combi :ok_hand:t2:
2000 florijnen was in die tijd een serieuze klap met geld voor een horloge, is deze dan van massief goud?

Krèg nâh wat!
Een ègt Haags klokkie!
726983385223bb6471b962e7684924ff--den-haag-crests

:joy::+1::wink:

5 likes

Nee niet eens massief, maar zeker wel apart, nu misschien een beetje te maar 30 jaar geleden was die TOP :upside_down_face:

1 like

Klopt en van 1ste eigenaar met alles erbij :blush:

1 like

Dat was inderdaad 30 jaar geleden een klap geld, maar voor mij is hij het altijd waard geweest en heb hem ook vele jaren met veel plezier gedragen :wink:

1 like

We hebben hem vereeuwigd in de: Waar doet dat horloge je nou toch aan denken ?

:rofl: :rofl: :rofl: