Afgelopen dinsdag heb ik een deal gemaakt met @Rayput, drie dagen later het horloge ontvangen vanuit BE.
Mijn ervaring: duidelijke communicatie, redelijke onderhandeling, snelle verzending, artikel conform omschrijving.
Conclusie: Rayput is een aanrader.
Deze week een mooie Tissot Navigator overgenomen van gerespecteerd forumlid Raymond @Rayput en dat was een zeer prettige ervaring.
Het was allemaal perfect voor elkaar, zoals we dat op het HF het liefst zien: communicatie vriendelijk en efficiƫnt, snelle verzending en zeer goede verpakking. Het pakje was vanuit Belgiƫ binnen twee dagen hier bezorgd. TOP dus!
Verder is het horloge minstens net zo mooi als omschreven, dus ik ben zeer in mijn nopjes met deze transactie!
Heb net een horloge van Ray gekocht, 1 telefoontje van een paar minuutjes en alles was netjes geregeld.
Een appje voor de details en 2 dagen later het horloge keurig ingepakt aan de deur.
Fijn, dankjewel @Rayput !
Ook een prachtige Eterna gekocht van @Rayput, een prachtige vintage chronograaf die precies is zoals omschreven. Alles (behalve PostNL natuurlijk) ging lekker vlot, dus zeker een aanrader!
Leuk contact gehad met raymond en een faire deal kunnen maken met hem. Nette communicatie en hij heeft netjes vooraf betaald! Volgens mij zijn we allebei blij met de deal.