Rayput

Ik heb een mooie omega seamaster van rayput gekocht op dzvl.

Snelle responses op mn mailtjes en vriendelijk contact.
Verzend gelijk na ontvangst betaling.

Vanuit belgie binnen 5 dagen thuis (incl. weekend)

Een prima forumlid waar je met een gerust hart van kan kopen.

Gr goedhart

Ik heb een G-shock verkocht aan Rayput.

Snelle en vriendelijke communicatie, erg fijn om contact mee te hebben!

(tu) Aanrader!

Een mooie Steinhart Ocean One Premium overgenomen van @Rayput onder het genot van een drankje en een aangenaam gesprek!

Deal afgesproken met Rayput. Bedrag overeengekomen en gegevens uitgewisseld.

En dan trekt hij zijn keutel in. ā€œJe verkoopt hem vast nog welā€. Kan ik de advertentie weer opnieuw maken.

Het gaat me niet om het bandje of het geld, maar mega irritant zulk handelen, dat verwacht ik enkel op MP.

Dus een negatieve ervaring, bij deze

2 likes

Horloge verkocht aan @Rayput en dit verliep plezierig en soepel. Aanrader!

Afgelopen dinsdag heb ik een deal gemaakt met @Rayput, drie dagen later het horloge ontvangen vanuit BE.
Mijn ervaring: duidelijke communicatie, redelijke onderhandeling, snelle verzending, artikel conform omschrijving.
Conclusie: Rayput is een aanrader.

1 like

Deze week een mooie Tissot Navigator overgenomen van gerespecteerd forumlid Raymond @Rayput en dat was een zeer prettige ervaring. :slightly_smiling_face:

Het was allemaal perfect voor elkaar, zoals we dat op het HF het liefst zien: communicatie vriendelijk en efficiƫnt, snelle verzending en zeer goede verpakking. Het pakje was vanuit Belgiƫ binnen twee dagen hier bezorgd. TOP dus!

Verder is het horloge minstens net zo mooi als omschreven, dus ik ben zeer in mijn nopjes met deze transactie! :ok_hand:

Dank Raymond en graag tot een volgende keer! :blush:

1 like

Een aantal dagen geleden tot een leuke deal gekomen met Raymond.

Betaald snel. Goede communicatie.

Kortom.

Aanrader! :+1:

Veel plezier met je nieuwe Eterna Raymond, en tot de volgende! :+1:

Heb net een horloge van Ray gekocht, 1 telefoontje van een paar minuutjes en alles was netjes geregeld.
Een appje voor de details en 2 dagen later het horloge keurig ingepakt aan de deur.
Fijn, dankjewel @Rayput !

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan @Rayput. Vriendelijk, goede communicatie, lekker snel betaald. Voor herhaling vatbaar!
Veel plezier met het horloge!

1 like

Een Eterna gekocht van @Rayput. Mijn eerste deal met Raymond en die ging vlekkeloos!
Bedankt Raymond!:+1:

Ook een prachtige Eterna gekocht van @Rayput, een prachtige vintage chronograaf die precies is zoals omschreven. Alles (behalve PostNL natuurlijk) ging lekker vlot, dus zeker een aanrader!

1 like

Vandaag een mooie Oris gekocht van @Rayput. Precies zoals omschreven en fijne communicatie. Bedankt Raymond!

1 like

Een mooie deal gemaakt met @Rayput, dat ging prettig en snel! Veel plezier met de Farer :ok_hand:

1 like

Mijn mooie cw verkocht aan @Rayput
Super snelle communicatie.
Zeer goed zakendoen met Raymond.
AanraderšŸ‘

1 like

Hier op het forum een mooie armband van @Rayput overgenomen.

Echt een aanrader communiceert en handelt snel en correct.

En het pakketje was snel en bomproof verzonden.

Nogmaals bedankt.

Horloge verkocht aan Raymond, @Rayput. Faire en snelle onderhandelingen en snelle betaling. Prima zaken doen en prettig contact.

Horloge verkocht aan @Rayput. Vlotte vriendelijke transactie. Met Raymond kan je gerust een correcte deal maken, top!

Leuk contact gehad met raymond en een faire deal kunnen maken met hem. Nette communicatie en hij heeft netjes vooraf betaald! Volgens mij zijn we allebei blij met de deal. :ok_hand:

@Rayput