Razend benieuwd naar jullie Rolex mening

Sub inruilen voor ouder model dweller? 16600?
Dan heb je én je dwellert, en je ijsbeer.

1 like

Dan zou ik eerder de ijsbeer verkopen voor de dweller :wink:

Lastig. Ik heb niet zo veel met Rolex. Maar ik zou dan toch altijd houden wat je hebt. Vooral omdat je dan voor alle (de meeste?) situaties een mooi draagbaar horloge hebt. 1 van die twee knoeperds als one watch lijkt ook mij niet handig.

2 likes

Ik ook, maar die ijsbeer levert te weinig op, dus moet ie gaan bijpinnen, ruzie thuis tot gevolg enzo, wekenlang spaghetti met ketchup eten, depressies.
Die sub kun je misschien nog wel een eind mee komen.
Plus, je houdt je afwisseling: dwellert en ijsbeer is logischer dan dwellert en sub, als je het mij vraagt.

1 like

Ben het hier mee eens
Voor erbij zijn het toffe horloges, maar het zijn wel knallers hoor (dik, glimmend, hoog)
Voor een one piece… ik weet het niet
Aan de andere kant heeft de beste man polsen van 22cm dusja… kan ook weer wel

1 like

Poeh, lastig. Ik de k dat je met jouw polsen prima een seadweller kunt hebben, maar ik vind die heerlijk smalle lugs van je huidige sub ook niet te versmaden. Zelf zou ik misschien wel voor een nog oudere submariner gaan, mocht je per se iets willen wijzigen.

4 likes

116600 zal niet snel dalen denk ik hoor
Courante maat, beperkte productie periode…
je moet hem ook niet voor 11 kopen, maar als je er een kunt vinden voor een scherpe prijs, val je er denk ik geen buil aan.

Hoe laat ben je er ?

1 like

Tot ik de volgende weer heb :grin:

2 likes

“toeval” :see_no_evil::sunglasses:
Prachtig trio!

Als, ik (ooit) een 1-piece overweeg wordt het vrij zeker toch weer een GMT Pepsi of Coke. Of de nieuwe Pepsi…
Alleskunner, een echte klassieker, sowieso prachtig natuurlijk en imo ook niet te opzichtig. Niet te dik ook, diameter perfect.

Pfffff. Bedankt he, ik word weer verliefd :grin::grin:

3 likes

Die heb ik niet in de poll gezet maar inderdaad een 1680 staat ook hoog op het lijstje.

2 likes

Lap, nu twijfel ik weer :joy:

1 like

Hoeveel flappen heb je klaar liggen?

1 like

De polar eruit een een Pepsi erin heeft ook al even een gedachte geweest :sunglasses:

1 like

Zie wel dat je er nog niet uit bent :joy:

1 like

Inderdaad, zelfs een DD met blauwe plaat spookt door mijn hoofd :sunglasses:

2 likes

Even bijpinnen dan…

1 like

Die heb ik nog wel 1
Maar dan moet jij flappen meenemen

1 like

Ik denk dat ik jou nooit zover krijg hem te verkopen, die polar zou trouwens op een oyster komen :innocent:

Haha
Nee die gaar niet weg. Maar een Explorer met witte plaat zou ik dan het liefst met bruine band willen

1 like