Razend benieuwd naar jullie Rolex mening

Ik ben al even aan het twijfelen om toch terug te gaan naar 1 horloge in de collectie.
Ben ik er klaar voor? Hell no
Is het slim? Who knows
Is het een dwaze bevlieging? Probably
Dus help me even via deze poll

Ik heb momenteel een 16610 en 16570

En ben nu al een tijdje aan het loeren naar een 116600

Of deze 126600

Wat zouden jullie doen?

• 16610 en 16570 Never let them go
  • 116600 hell yeah, en pay the premium
  • 126600 perfect for your 22cm wrist

0 stemmers

2 likes

De verschillen tussen deze opties zijn heel erg klein (vind ik), misschien bij een ander merk gaan shoppen?

4 likes

Nope, I’m a Rolex man :sunglasses:

2 likes

Dat zijn wat mij betreft twee van de meest interessante Rolexen. Dus die zou ik zeker niet beide willen ruilen voor een veel minder mooi model.

1 like

Sub en een explorer in een andere kleur. What else do you need bro. Misschien een vintage datejust erbij kopen? :smirk:

Dat datumvenstertje :joy:

:nail_care::fist::sweat_drops:

Hoi Matthias, Ik hoefde geen seconde na te denken. Houden die 2! En een 116600 ach, die is heel mooi hoor, maar zeker niet de moeite waard om beide Rolexen voor te verkopen oid… Zoals je weet spreek ik uit ervaring :see_no_evil:

1 like

Ik zou ze houden. Afwisselen is leuk joh. Zeker met dit setje

1 like

Mijn zeer genuanceerde en met argumenten onderbouwde mening: lekker zo laten.

1 like

16570 eruit, heb je ook een 1-piece collectie…

1 like

Jouw 16610 is zo mooi, die zou ik nooit laten gaan. Krijg je spijt van.

1 like

De 126600 is gigantisch groot …

De 116600 is geweldig :heart_eyes::+1:

9 likes

:joy::joy::joy:
Inderdaad, als er hier iemand ervaring heeft dan ben jij het wel :sunglasses:
Jij hebt zoveel moois gehad :drooling_face:, en waarschijnlijk zoveel spijt

2 likes

Zou me inderdaad ook het meeste pijn doen deze te laten gaan

Ik vind de 116600 by far de mooiste duiker van Rolex. De nieuwe Seadweller vind ik dan weer helemaal niets. Te goot en lomp en die loupe werkt ook niet echt.

Maar…als enige horloge zou ik een 116600 niet willen. Te sportief en stevig. Toch een stuk stoerder dan een Submariner en daarmee minder geschikt voor met name een wat nettere outfit of een meer ‘under de radar’ bui. Geen goede ‘one watch’.

Ik vind bij Rolex de mooiste en meest draagbare modellen de meer klassieke varianten, OP en Explorer 1. Die laatste zou mijn keuze zijn als enige horloge, op de voet gevolgd door de OP wit of zwart.

Alternatief als het duurder moet zijn: een vintage GMT of Submariner.

Het toeval wil dat ik van mijn voorgestelde horloges een groepsfoto heb :grimacing:.

13 likes

Eens, maar is hij de premium ook waard?

2 likes

Breng die Explorer maar vast. Kijk je of 1 horloge collectie ok is

1 like

Dat is allemaal relatief. Maar voor mij wel.

3 likes

Precies dit :point_up_2:
Ik vind de matte wijzerplaat en alle moderne snufjes geweldig, maar die premium knaagt toch echt wel.
De vraag is enkel of deze trend zal aanhouden of krijgen we nog de mogelijkheid deze tegen een mooie prijs ( lees kleine premium tov list) te kopen.

Hier doe ik de 14060M voor weg.

1 like