Rbk

Goede ervaring met ons forumlid RBK
fijne afhandeling / communicatie
het bestelde artikel was prima en voldeed
aan de beschrijving … kan niet beter dus :}

( hij zou wel eens wat vaker mooie klokjes
voor weinig mogen aanbieden vinnik )

1 like

(tu)

Bandje van RBK overgenomen, prima transactie!

1 like

Ik kan me aansluiten bij de duimpjes voor RBK (tu)

Prettig contact, snelle verzending, netjes verpakt en alles zoals beschreven.

Helemaal top :~

1 like

Prima deal gemaakt, perfect contact en super snelle betaling :+1:
Kan Rolf dus van harte aanbevelen!

1 like

Positieve ervaring met Rolf ( RBK )
Een 2 tal watchwinders overgenomen.
fijne afhandeling, direct antwoord op je vragen.
alles goed verpakt !

Aanrader om zaken mee te doen !

1 like

Ook hier een prettige ervaring met Rolf die wat gereedschap van me heeft overgenomen :thumbsup:

1 like

Vandaag een aantal vintage horloges ontvangen van Rolf , zit wel werk aan ,maar… dat was ook de bedoeling :+1:
deze geruild voor een horloge tooltje , zending was bomproof ingepakt en bovendien nog een stapel bladen van Glashutte (Nomos) erbij gekregen , was helemaal top :ok_hand: een prima deal , helemaal oke :thumbsup: Bedankt

1 like

Ik heb een Timex van Rolf gekocht voor mijn zoontje. Ging helemaal goed. De communicatie was vlot en netjes, het horloge werd extra snel verstuurd en bij levering bleke het horloge als beschreven. En dat alles voor een prima prijs. Ik zou weer zaken doen met RBK.

1 like

Zeer fraaie Citizen NY2300 van @RBK gekocht. Zoals in de advertentie beschreven en nog net iets mooier. Heel goed verpakt en razendsnel verzonden.

Bedankt.

1 like

Iets uit de hand gelopen klein klusje voor Rolf gedaan, prima communicatie, snelle betaling, helemaal prima!

1 like

Deze week mijn Seiko Alpinist overgedaan aan Rolf @RBK voor de 60e verjaardag van zijn vader. :slightly_smiling_face:

Deze deal was een zeer prettige ervaring! De communicatie was vriendelijk en efficiënt en de betaling razendsnel. Gewoon een ‘no nonsens’ goede deal zoals we het allemaal graag willen zien. TOP en zeker voor herhaling vatbaar! :+1:

Dankjewel, graag tot een volgende keer en ik hoop dat jouw vader heel veel plezier van het horloge zal hebben! :relieved::ok_hand:

1 like

Afgelopen week een Rolex Oysterquartz verkocht aan @RBK.

Alles verliep prima. Hij moest er even over nadenken, maar daarna ging alles vriendelijk en vlot!

Geniet van je Rolex duo!

1 like

Horloge verkocht aan @RBK

Snelle betaling en prettige communicatie.
Absoluut een aanrader.

1 like

Gratis band gekregen van @RBK via een hilarisch goed gemaakte gratis topic :smiley:. In PB ook een topgozer. Alvast bedankt chef!

1 like

Spontaan op basis van één foto een horloge van Rbk overgenomen, nog vóór het in blauw verscheen. Prima reactie, helder en sympatiek in communicatie. Jammer dat de reisafstand te groot was voor een 1,5 mtr deal maar alsnog een prettige ervaring. Dank je Rolf :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @RBK. Deal was snel rond en de betaling nog sneller. Zeer prettig ervaren. Dank voor de snelle deal kerel!

1 like