rbn1

Dit topic was er nog niet zo te zien. Ik heb met rbn1 als koper in ieder geval een prettige ervaring gehad. Aardige kerel en goede communciatie. :+1: Dus wat mij betreft plus 1

1 like

Hier eveneens een zeer prettige ervaring met Robin.

We waren via pb aan het praten over King Seiko en toen ging het gesprek naar Robins zoektocht naar de Sarb033, en de extreme woekerprijzen op marktplaats

Had al tijden een Sarb liggen die ik niet meer droeg, en geen afscheid van kon nemen. Nu wel. Een deal was snel gemaakt, en de betaling was er zo mogelijk nog vlotter.

Helemaal top.

1 like

Zo te zien ben ik de eerste koper van @rbn1 wat een zeer prettige ervaring was: makkelijk communiceren en vlotte afhandeling. Horloge was precies zoals verwacht want de foto’s in de verkooptopic waren duidelijk. Eigenlijk alles perfect. Thanks!

1 like

Een mooie SKX023 verkocht aan @rbn1! Prettig zaken doen met een enthousiast lid :grin:

Aanrader!

1 like

Vlotte deal gemaakt met @rbn1
Vriendelijke gast, alles een dikke prima! :ok_hand:

1 like

Heb van Robin de SARB031 overgenomen. Vlotte deal en een gezellige communicatie en goed verpakt aangekomen. Als ik 3 weken geleden toevallig langs Uhren & smuck in Aachen had gespatziert had ik hem waarschijnlijk ook gekocht !! Greets, nitram :grin:

1 like

Sarb overgenomen van @rbn1 prima vlotte deal. Keurig verpakt aangekomen en leuk contact :+1:

1 like

Oude Certina gekocht van @rbn1. Lekker vlotte communicatie, en snel verzonden. Pakje kon je zonder problemen van de Euromast afdonderen, dat is altijd prettig als hij goed wordt verpakt :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Sbp143 overgenomen van @rbn1, ik deel bovenstaande meningen. Zeer snelle communicatie, snelle verzending na betaling en erg goed verpakt verzonden. Thanks!

1 like

2 compressors van @rbn1 overgenomen. Prima ervaring. Vlotte afhandeling, vriendelijke communicatie en bomproof verzending. Aanrader dus!

1 like

Een hele fijne ervaring om te handelen met Robin! Ik nam een mooie SKX013 van hem over. Na betaling was het pakketje zo de post op en erg goed verpakt. Bedankt!

1 like

Ook hier een goede en snelle ervaring met @rbn1 ! Snelle afhandeling en een betrouwbaar adres. En “bomb proof verzenden” heeft voor mij een hele nieuwe betekenis gekregen :joy: :+1:

Zeker een aanrader!

1 like

Een prachtige vintage Seiko van @rbn1 overgenomen. Alles was top, fijne communicatie, snel bombproof verzonden en een nette prijs. Kan niet anders dan Robin warm aanbevelen. Two thumbs up :+1:t3::+1:t3:

1 like

Ik heb een mooie oude Seiko van Robin overgenomen. Communicatie verliep vlekkeloos, er werd zelfs nog een filmpje verstuurd via Whatsapp om wat details te kunnen zien. Verzending was, zoals door anderen ook al genoemd, meer dan veilig!

Kortom, niks op aan te merken en een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

@rbn1 had een mooie band te koop, deal snel gesloten en de band werd snel opgestuurd- vandaag in goede staat binnengekomen :+1:t2: Prima verlopen, bedankt Robin!

1 like

Mijn SARB33 verkocht aan Robin. Na def. deal supersnel betaling ontvangen; top!

1 like

7a28 verkocht aan Robin. Fijn contact. Direct goed bod. Snel betaald. Helemaal top.

1 like

Robin had nog enkele schakels en een handleiding van een SKX013 liggen zonder gebruik en bood deze gratis aan op het forum. Hij wou bovendien zelfs niets aanvaarden om de verzending te dekken.
Zo mogen er meer zijn, bedankt! Altijd paraat voor een wederdienst langs mijn kant :slight_smile:

1 like

GS van Robin overgenomen.
Supersnelle verzending. Precies zoals omschreven. Goede deal, aanrader.

:+1:

1 like

Prima deal gedaan met Robin @rbn1 als koper, vlotte communicatie en snelle afhandeling.
Thanks !

1 like