RdB microbrand, from Italy

Mate, these watches look absolutely cracking. Something properly out of the ordinary. Will there be a market demand for them? I don’t know, but at least there’s a company putting in work to get the concept perfected and out there to the consumer. I know I couldn’t do it, so best of luck to you!

Thanks, actually they’re craftable on demand since one year.
We have already sent pieces to Europe, UK and US.

Nee niet in levende lijve geloof ik. Je bent wel een knapperd hoor ik zo

1 like

ik rust mijn kaas…

1 like

Niet teveel rusten Jan, @Ronald heeft z’n NA topic al anderhalf jaar klaar staan en kan niet wachten.

4 likes

Laat 'm toch ff lekker inhaal bumsen (vögeln), die horloges komen echt wel… :wink:

Vögeln kan s’avonds altijd.
Overdag toch maar eens horloges in elkaar gaan bumsen hoop ik… :roll_eyes:

1 like

Bumsen und vögelen…mmmmmhhhh

Heel goed Arie (Jan) dat je niet meer reageert op alles wat beweegt!
Dat gaat het Instrument alleen maar ten goede komen.

1 like

'k wil er wel even in het kort op terugkomen… blijkbaar kan iemand die ik nog nooit gezien heb… en iemand die mijn horloges nog nooit gezien heeft helder stellen hoe de afwerking van mijn producten is… da’vin’k raar za’k maar zegg’n… :smiley:
Momenteel heb ik het gewoon even te druk met belangrijker zaken… namelijk, de Instrument 3’s…

op dit moment op het punt om onder het gemalen water te stappen… vandaag besteedt aan het afwerken van de Gespen… Update in het goede topic later… voor nu “de rust”

5 likes

Ik vind het mooi opgeschreven maar ik heb wel producten in handen gehad hoor…

2 likes

Classy!!!

RDB, @Erredibi , is wat aan het ontwerpen…… Ik houd jullie op de hoogte!!!

De HFLE 2021 wellicht?

2 likes

Ideetjes: ruw ergal, bronzen lugs, felgekleurde dial… :thinking::wink:.
Guido @Erredibi en ik denken erop los!!!

I think it would be a nice configuration Charles :wink:

1 like

The Prototype case of our Flottante diver 300m is under test in these days…

4 likes

Een M24 is besteld!
Na wat overpeinzingen en ontwerpen met verschillende kleuren en metalen toch voor een relatief basic model van gepolijst rvs gekozen!
Wacht/maaltijd is maximaal vier maanden!!!
Gelukkig is de communicatie met Guido van @Erredibi gemakkelijk en prettig via Whatsapp en telefonisch!
Zoals gezegd, ik houd jullie op de hoogte!

6 likes

Cool, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Heb hem een tijdje terug ook overwogen, maar gezien de onbekendheid en in mijn geval flippervalue heb ik het niet aangedurfd. Toch voldoende alternatieven voor die bedragen.

Toch vind ik het een gaaf ding. In ieder geval een onderscheidend model.

1 like

What an exquisite person I have found in Charles. :pray: A real gentleman.

Think we’re starting a great adventure.

Merry Christmas to you all.

5 likes