Rdk

Horloge verkocht aan @RDK…zeer prettige en duidelijke communicatie !

Afgesproken met een koffie erbij en samen wat gepraat over onze hobby ( of ziekte )…hoe je het noemen wilt…

Leuk gesprek en zoals zo vaak beide tevreden al moet ik wel zeggen dat deze toch wat moeilijker was dan de meeste vorige…een aanrader om nogmaals zaken mee te doen.

Rob veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Een topklok overgenomen van @RDK. Fantastisch verpakt. Daarnaast ook een mooie reportage van het verpakkingsproces ontvangen. Het horloge is conform beschrijving …, ach wat zeg ik, zo goed als nieuw!!

Rob, bedankt.

2 likes

Een Tudor pouch verkocht aan @RDK
Snelle en correcte communicatie. Vlotte betaling

Kortom aan te bevelen.

Bedankt

:+1:t2:

1 like

Na leuk en snel contact met Rob, @RDK , vanavond afgesproken om mijn Omega PO aan hem te verkopen.
Rob was samen met zijn vrouw naar ons gekomen en we hebben gezellig over horloges kunnen praten.

Niets dan lof :+1:, goede communicatie, prima gezelschap en directe betaling.
Aanrader !

Pieter.

1 like

Rolex pouch verkocht aan @RDK.
Goede communicatie, snelle betaling en Rob komt over als een vriendelijke man.

Graag tot de volgende keer!

1 like

Zojuist een prachtige Tudor Black Bay Blue overgenomen van Rob. En zo spreek je af en zit je gewoon samen uren over horloges te ouwehoeren op een vrijdagmiddag. Heerlijk! :laughing:

Dank Rob…zeer blij met de NA. :+1:

2 likes

Vandaag de Tag Heuer Aquaracer 500 van RDK overgenomen. De Tag verkeert in absolute nieuwstaat, is exact zoals beschreven, full set, zeer prettig en snel contact, goede afspraak mee gemaakt, vriendelijke ontvangst en nog een scherpe prijs ook. Wat wil een mens nog meer :slight_smile: Rob is zonder meer aan te raden, hele prettige ervaring :thumbsup:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @RDK Rob.

Na een heldere en snelle communicatie kwam het al snel tot een afspraak! In de communicatie bleek dat het doel van het horloge wel heel bijzonder was; een cadeau (zonder ‘tje’ , want best duur) voor zijn neef Kevin! Wauw :facepunch:t2:

De twee mannen ontvangen en heerlijk over horloges lopen zemelen uiteraard :grimacing: Deal gesloten en na een uurtje afscheid genomen, Kevin met z’n NA glunderend om de pols :muscle:t2:

Bijkomend nadeel: Rob zijn neef is nu ook voor t leven verpest met die dingen :see_no_evil:

Thnx Rob!

2 likes

Afgelopen week heeft Rob een maat van mij uit de brand geholpen. Ik had hier op het forum gevraagd om hulp met een kapotte Breil, de kroon was z’n eigen weg gegaan. We hadden de hoop al een beetje opgegeven maar toen dook Rob op met een donorhorloge :tada: Hij stelde voor het horloge kostenloos op te sturen, top natuurlijk!
Los van de gift, verder fijne communicatie en goede afspraken gemaakt. Kortom, prima ervaring :ok_hand:
Bedankt Rob! :facepunch:

1 like