Re: Alsnog even voorstellen

Dimitri ,

welkom op het forum. Mooie Seiko.
geef je ogen de kost want er komt hier erg veel mooi’s voorbij.

Goed Weekend

Hoi Dimitri,
welkom! En die Seiko is een bijzonder goede keus,
ik kan het weten, want ik heb hem vorige week ook van Rob gekocht en ben er heel erg blij mee.
Ik blijf me verbazen over de Lume die al super is in de schaduw, laat staat het echte donker :slight_smile:

welkom dimitri, ik wens je veel lees kijk en kwijlplezier toe;)
enuh mooie klok heb je daar, veel plezier ermee(tu)

Hallo Dimitri welkom op dit leuke forum,mooie Seike heb je.

Mijn beste,

Dimitri, van harte welkom op dit meesterlijke horlogeforum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, steeds verder zien ontwaken.
En dat die Seiko SKX007 een goed begin is van een fantastische hobby, moge duidelijk zijn!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hallo DaanL,

Vind jij je horloge in het echt ook mooier dan verwacht? Ik wel, ik had hem nog nooit in het echt gezien of gevoeld, maar vind hem er veel beter uitzien dan alle foto’s die ik op internet heb gezien. Met die stalen band voelt hij lekker solide aan. Ik zie dat jij gekozen hebt voor de rubberen band. Ook heel mooi.

Groeten,

Dimitri

Beste Dimitri,

ik vind het horloge absoluut mooier dan verwacht, ik heb hem op rubber besteld omdat ik dat ook weleens wilde proberen en ik wil hem graag eens op een nato proberen. Die is dus in bestelling en krijg ik als het goed is binnenkort thuis.

Heb op e-bay ook siliconen bandjes gezien, dat lijkt me ook ooit wel wat. Al met al genoeg variatie mogelijk dus :slight_smile:

Welkom,

maar realiseer je wel dat je van dit forum nooit meer afkomt het is te verslavend.

Mooie Seiko gefeliciteerd

Potverdorrie Dimitri, dat doet me erg aan m’n eigen skx007 die ik bij Rob heb besteld! Ook saffierglas EN transparante achterkant!! :slight_smile:
Heb er nog wel een paar extra aanpassingen. Laat ik nog horen als ik em heb.

Enneh, proficiat! 't Is zo een mooie klok, vooral die ronde vorm van de zijkant vind ik leuk gedaan.

Bedankt allen voor dit warme welkom, al is dat niet echt moeilijk met deze temperaturen buiten :slight_smile: Ik waardeer het enorm dat jullie mijn eerste automaat mooi vinden, maar volgens mij bestaan er geen verkeerde Seiko’s. Wat is dat toch dat iedereen er zo lyrisch over is. Is het soms een virus? :wink:
Ik ben van plan om mijn collectie snel uit te breiden, eerst eind deze maand op vakantie en mocht ik dan nog genoeg geld over hebben dan weten jullie wel wat ik ermee ga doen. Wil nog een klok met GMT functie, dus wie weet…
Alvast een fijn weekend iedereen.
Groeten, Dimitri

Alsnog Welkom!

Groeten,

Martin

Mooi naar eigen smaak samengesteld horloge.
Ik draag zelf tot volle tevredenheid een “standaard” SKX007

Welkom en zeker een goede keus, ik MOET hem ook nog een keer aanschaffen.
Vergeet ook niet om je even http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,82132,82132#msg-82132 hier aan te melden. :slight_smile:

Hoi Dimitri,

Welkom hier en veel lees-/schrijfplezier!
Zo te zien kunnen we voor jou ook de diagnose !!BESMET!! stellen.
Daar helpt geen pilletje, poedertje of drankje meer tegen.
Alleen sparen sparen sparen voor het volgende klokje.
Probeer daarbij wel rustig en verstandig te werk te gaan.

Groetjes,
Flip.

Welkom. Enne… die SKXoo7 is een prachtklok.(tu)Proficiat.
Gr,
Lone Ryder

Hoi Dimitri, feli met je mooie custom aankoop en welkom :slight_smile:

(Err…oeps, volgens mij heb ik mezelf ook nog niet echt netjes voorgesteld nog…ach ja :stuck_out_tongue: )

Seikovirus…hmm…heb ik wel eens van gehoord ja (:smiley:

Mooie seiko! glasbodem gaaf!

Van harte welkom!

Met vriendelijke groet.

N.Visser.

Hallo forumleden,

Ik ben al een tijdje actief op dit forum maar heb me nog nooit voorgesteld. Mijn naam is Dimitri en ben nog net 30 jaar (volgende maand nl 31 grrr…). De reden waarom ik me nog niet heb voorgesteld is omdat ik vond dat ik niet echt horloges bezit die de moeite waard zijn om te laten zien. Je kent het wel, oude horloges die je 15 tot 10 jaar geleden hebt aangeschaft, maar je nu niet meer mooi vind maar toch niet weg wilt doen en toch nog af en toe draagt omdat je toch iets aan je pols moet hebben.
Nu heb ik de knoop doorgehakt en wilde al een tijdje een automaat en zo ben ik op dit forum terecht gekomen. Mijn eisen waren dat het een duiker met saffierglas, een transparante bodem (omdat ik graag bewegende delen wil kunnen zien, dat heb je nou eenmaal als werktuigbouwkundige) en een stalen band moest hebben. Waarom geen Rolex? Ja dat vind ik hele mooie horloges, vooral die met de lichtblauwe wijzerplaat en lichtblauwe keramische bezel, maar om eerlijk te zijn kan ik dat geld beter gebruiken. :wink: maar wie weet, ooit…
Al snel kwam ik met Seiko in aanraking. Na veel lezen van reviews komen deze horloges goed uit de bus voor niet al te veel geld. Ikzelf was gecharmeerd van de SKX007. Ik heb toen contact opgenomen met Rob van Monsterwatches en alles wat op mijn verlanglijstje stond was mogelijk met de SKX007. Gisteren heb ik het horloge binnen gekregen en wil even wat foto’s met jullie delen.
Met trots ben ik nu in het bezit van dit mooie horloge. Rob bedankt!(tu)

Alvast een prettig weekend! En voor het “vrijdag topic” kun je wel raden welk horloge ik draag. :slight_smile:

Groeten,

Dimitri

Dimitri ,

welkom op het forum. Mooie Seiko.
geef je ogen de kost want er komt hier erg veel mooi’s voorbij.

Goed Weekend

Hoi Dimitri,
welkom! En die Seiko is een bijzonder goede keus,
ik kan het weten, want ik heb hem vorige week ook van Rob gekocht en ben er heel erg blij mee.
Ik blijf me verbazen over de Lume die al super is in de schaduw, laat staat het echte donker :slight_smile: