Je slaat plank volledig mis, Seiko Omega. Je slingerd dit, wat jij noemt ‘gedoe’, zelf aan. Dat mensen dan kritiek geven
vind ik niet zo vreemd. Achtereenvolgens zeg je dat je het alleen nog over horloges wilt hebben. Kansloos in mijn ogen.
Ik vind het wel prettig dat je zelf weergeeft hoe je in elkaar zit en handelt. Vanaf opening van dit topic kan ik dan met een
grote boog om je heen.
Ik denk dat iedereen nu zijn zegje heeft gedaan en Wout blijft ook maar stoken. Als dit nog verder gaat sluit ik het topic. En daar ben ik zelf eigenlijk geen voorstander van, dus laten we het maar gewoon vanzelf naar beneden zakken a.u.b.
Ik denk dat iedereen nu zijn zegje heeft gedaan en
Wout blijft ook maar stoken. Als dit nog verder
gaat sluit ik het topic. En daar ben ik zelf
eigenlijk geen voorstander van, dus laten we het
maar gewoon vanzelf naar beneden zakken a.u.b.
waaom zeggen jullie niks over dat mensen me aan
vallen op hoe ik schrijf !!!
dat zou eerlijker zijn!!!
ik kom gewoon voor uit dat ik dislecties
ben!!!
en iedereen doet net of ik slecht handel
als iemand wat schrijft dat ze op romelmarkt iets
kopen voor weinig
en dan lachend op forum schrijven kan het allemaal
wel !!!
ik vind het rond uit belachelijk!!!
Over de manier waarop jij je zaken doet ga ik het niet meer hebben.
Dislectisch zijn is één en kan je wel worden vergeven.
Spammen en schreeuwen met al die uitroeptekens zou je toch wel makkelijk moeten kunnen nalaten. Dergelijk geschreeuw is zó kinderachtig en voor de lezers zó vervelend.
Het gaat niet over je dyslectie. Ook daarvan vind ik dat daar niet zo op aangevallen hoeft te worden. Maar je weet hoe ik erover denk lijkt me en dit topic gaat nu ook dicht.
Dit kan alleen maar verder uit de hand gaan lopen.
Als je goed kijkt heb ik eerder vandaag iemand aangesproken over het commentaar op je schrijfwijze.