Gaaf Wout!
De kast en bezel lekker zo laten. Mooi, dit doorleefde uiterlijk. Nieuw glas erop en uurwerk een service en dragen dat ding :).
Gaaf Wout!
De kast en bezel lekker zo laten. Mooi, dit doorleefde uiterlijk. Nieuw glas erop en uurwerk een service en dragen dat ding :).
Er is op het andere forum ook eens een vraag geweest over zo een plugje voor een Breitling kast. Deze zijn zeer slecht te krijgen en er worden vaak custom oplossingen gebruikt.
Wat precies de functie was van de opening durf ik niet te zeggen. Volgens mij stond er in dat topic wel wat over.
Waar een beetje liegen niet allemaal goed voor is …
Wees er maar trots op.
groet,
Niels
Gaaf horloge! Maar niet zo’n sympathiek verhaal.
Bijzonder chique.
Dat tandwieltje is misschien de overbrenging van de bezel naar de draaiende binnenring? Draait ie ook als je aan de bezel draait?
Dan zie je dat tandwieltje ook draaien dus. Dopje regelen 
Hele gave aanwinst, maar de manier van binnenhalen… tsja>X
En als de beste man er 20 oud hollandse guldens voo rheeft betaald, heeft die het toch erg leuk gedaan nu!!
Mooi project Wout, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Groet,
Martin
iedereen ze ding gaat toch altijd om de muntjes,
en ja ben zelf verkoper
en iedereen die ik de offerte geeft gaat ok
onderhandelen
maar goed ik laat iedereen in zijn waarden, en mag
denken wat hij wil
de man was blij met de muntjes, en goed gevoel en
daar gaat het om
maar ik heb hem :d
Gaaf horloge! Maar niet zo’n sympathiek verhaal.
Inderdaad en dat geldt zowel voor het stukje voor het uitroepteken als datgene wat erna komt. Ik hoop voor Wout dat karma onzin is.
Met alle respect, na het lezen van je verhaal, krijg ik een hele hele hele vieze smaak in mijn mond. Ik waardeer dit forum juist vanwege de eerlijkheid en oprechtheid van alle leden. En van het lezen -wat ik 3 keer moest doen vanwege het gebrek aan punten, komma’s en fouten- zakt de moet mij in de schoenen. Wees vooral heel trots op je aankoop!
En dan zeg je ook nog dat je zelf verkoper bent. Keukens?
Mag ik je verwijzen naar het topic over een oude en schitterende Longines door Krabong. R E S P E C T
Wees eerlijk en open!
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,638372,638372#msg-638372
Wat zei mijn oma vroeger ook al weer: Eerlijkheid duurt het langst…
Mijn beste,
Wellicht dat je handtekening:
“Wind je gerust op, maar loop op tijd af”.
in deze discussie nog wel het meest op zijn plaats is!!
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ik hang het gezegde aan: behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Daar valt deze manier van zaken doen voor mij niet onder. Maar ja, ik vind Mijnheer Krabs uit de Spongebob tekenfilmserie ook niet de meest sympathieke van de karakters…
Verder vind ik de Breitling een topper en ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Bij ervaringen met (ver)kopers prijs je eerlijkheid, dus je handelswijze verdiend een dikke (td)
Horloge verdiend een (tu)
misschien handig, zoveel spel en typfouten, kan
alsjebieft eerst ff je post naar voordat je hem
GehandelD… Correct spellen…
Sorry Wout, maar dit is te makkelijk. Voor mij bestaat de hobby niet alleen uit mooie horloges verzamelen, maar ook uit deel uitmaken van een groep liefhebbers die elkaar recht in de ogen kunnen kijken. Ik gun je elk voordeeltje, ik heb al eens zaken met je gedaan en zal dat weer doen, maar ik vind het zelf niet aangenaam dat je hier glimmend vertelt hoe je een misschien argeloze verkoper te slim af bent geweest. Dat is het enige. Voor de rest ben ook ik erg benieuwd wat voor moois een opknapbeurt in dit geval gaat opleveren. Ook die foto’s zal ik weer zonder een greintje jaloezie bekijken. (tu)
dus jij betaald 300 meer
laat me niet lachen iedereen die klok kopt van
iemand
gaat toch ook niet zeggen beste meneer weet u wel
u verkoopt een breitling is zeker 2400 euro waard
of wel ?
maar laten we discusie eindigen en praten waar om
gaat mooi horloges
kan ook gewoon geen foto meer plaatsen
ik denk gewoon hoop mensen jalours zijn
en zelf voor aan in de kerk zitten en daar na de
kroeg in
Kan is kijk?
Farone Schreef:
misschien handig, zoveel spel en typfouten, kan
alsjebieft eerst ff je post naar voordat je hem
horloge~!GehandelD… Correct spellen…
Mijn excuses n.a.v. mijn opmerking over schrijfstijl en spelfouten. Als je dyslectisch bent neem ik mijn kritiek terug. Wellicht is het handig dat er voortaan even bij te zetten. Scheelt een hoop kromme tenen op het forum. Fijn dat het je er niet van weerhoudt een bericht te posten.
Maar je manier van zaken doen vind ik verre van chique. Neem dan ook geen woord terug van mijn eerdere opmerking. En daar ben ik kennelijk niet de enige in. Wat mij vooral stoort is dat jij daar minder moeite mee hebt en er zelfs trots over vertelt. Not my cup of tea. Wellicht iets om over na te denken. Maar dat terzijde.
Dan het horloge. Leuk ding en benieuwd wat je er van weet te maken.
Stel voor dat we het weer over horloges gaan hebben en niet over de manier van aankopen doen. Niemand is roomser dan de paus.