Re: de roamer stingray binnen en na wat prutsen loopt hij ook nog en optijd wordt gek!

Prachtklok!(tu)

Veel plezier ermee, ik hoop hem regelmatig te zien!

Mooi ding, jammer van die minutenwijzer. Kun je daar nog aan komen?

Moeten we nog aangifte van diefstal gaan doen :wink: Wat heb je betaald? Meer of minder dan 100?

:smiley: Die minutenwijzer gewoon laten vullen met lume, zo gebeurd volgens mij.

Mazzelaar :slight_smile:
Nog wel een servicebeurtje?

Er gaat niets boven een mooie vintage.(tu)

Helemaal mee eens. Moderne horloges lijken veel op elkaar. Voor de prijs van een Rolex of een nieuwe Speedmaster kun je veel meer leuk vintage spul kopen.

Prachtig horloge! Stoere naam ook,‘Stingray’, top. Mooie momenten zijn dat wanneer een ‘defect’ horloge ineens weer vrolijk gaat lopen na wat vuil verwijderen of aandraaien van een schroefje.

Mooi Wout! Waar haal je ze toch altijd weer vandaan?

gekocht dat hij niet loopt…klopt toch,…als tie niet opgewonden is???

Dure grap en voor jouw een goeie koop!haha.

veel getik ervan!

Jaap

Mooie klok, en dan ook nog eens voor zó ontzettend weinig geld.
Knap hoor, al die geweldige deals die je weet te maken.

klinkt bijna als een fulltime baan!

Prachtklok!(tu)

Veel plezier ermee, ik hoop hem regelmatig te zien!

Mooi ding, jammer van die minutenwijzer. Kun je daar nog aan komen?

Moeten we nog aangifte van diefstal gaan doen :wink: Wat heb je betaald? Meer of minder dan 100?

:smiley: Die minutenwijzer gewoon laten vullen met lume, zo gebeurd volgens mij.

Mazzelaar :slight_smile:
Nog wel een servicebeurtje?

Er gaat niets boven een mooie vintage.(tu)

Helemaal mee eens. Moderne horloges lijken veel op elkaar. Voor de prijs van een Rolex of een nieuwe Speedmaster kun je veel meer leuk vintage spul kopen.

Prachtig horloge! Stoere naam ook,‘Stingray’, top. Mooie momenten zijn dat wanneer een ‘defect’ horloge ineens weer vrolijk gaat lopen na wat vuil verwijderen of aandraaien van een schroefje.

Mooi Wout! Waar haal je ze toch altijd weer vandaan?

gekocht dat hij niet loopt…klopt toch,…als tie niet opgewonden is???

Dure grap en voor jouw een goeie koop!haha.

veel getik ervan!

Jaap