Re: deze flightmaster 18 krt gold zal leuke eind prijs krijgen

w.v.setten Schreef:

ja peterlc

das top dan weet ik wie u bend hihihi

Volglijst wil niet zeggen dat ik er op bied, ik kan 'm alleen makkelijker in de gaten houden. De huidige biedprijs behelst al het geheel leegschudden van de spaarrekening en de verkoop van m’n Lancia. :wink:

Uniek is ie pas als er nog maar één over is:D

Ik snap Menno wel: hij is wel speciaal (omdat het van goud is), maar het hóórt niet van goud te zijn: het is een toolwatch.
Het is net zoiets als een Rolex Submariner in volledig goud (bestaat zoiets trouwens?): wel speciaal, maar het smoelt niet…

w.v.setten Schreef:

dat snap ik ook tom
maar voor omega liefhebber een must voor het oog
als er nog 100 zijn zal het veel zijn

Maar zelfs voor de Omega liefhebber kan het op een gegeven moment ‘te veel van het goede’ zijn:D

Van deze “zware” versie met gouden band, zijn slechts 20 exemplaren gemaakt.
Gelukkig maar, want veel meer liefhebbers zullen er niet zijn op deze aardbol voor dit potsierlijke gedrocht, wat uitsluitend is gemaakt voor mensen die niet gehinderd worden door een goede smaak.
Als ik veel geld zou hebben, was ik gaan bieden tot ik de winnende bieder zou zijn geworden. Vervolgens zou ik het horloge laten omsmelten tot een broodje goud en zo iets zinnigs voor de mensheid hebben gedaan.:slight_smile:

Voor alle duidelijkheid: ik heb een zeer groot zwak voor veel Omega-horloges.

Typisch een horloge waar men 5 tot 10 jaar geleden gillend van weg liep en die nu zowat voor de hoofdprijs gaan. Want, jaren 70 is hot en goud mag ook weer.

Als Omega liefhebber zou ik 'm nog niet voor niks willen hebben, geef 'm maar aan Wout zou ik dan zeggen :wink:

mvg, Frans

Inderdaad, wat een gedrocht. Waar haal je het toch allemaal vandaan van Setten ;): Menno heeft het nergens over zeldzaam of niet gehad, hij vind het gewoon ook een lelijk ding. Of iets mooi/gewild is of niet, heeft voor de meeste mensen gelukkig niets met geld te maken.

Oftewel: Een vrouw kan nog zo rijk zijn, als ze lelijk is, draai ik me niet nog een keer om :slight_smile:

Ik moet zeggen dat ik, zonder speciale gevoelens bij Omega, dit niet eens een heel lelijk horloge vind. Ik vind goud bijna altijd lelijk, ik vind het gewoon geen mooie kleur. Hier vind ik het nog wel gaan. Kennelijk ben ik niet de enige, gezien het huidige bod op Ebay. Ik hoop dat je er zo veel mogelijk op verdient hoor! Succes!

Groeten

w.v.setten Schreef:

eindelijk iemand die er ook gevoel bij heeft :~

ps bod is van mij :)o

Je moet nog hoger Wout, het minimum bedrag is nog niet behaald…

Om de tax te omzeilen gewoon naar de beste man toevliegen, horloge omdoen bij de douane en terugvliegen!

Lijkt mij het beste, ook zou ik nooit en te nimmer wanneer ik zoveel uitgeef een horloge te laten versturen.

Overigens is dit het enige gouden horloge waar ik oprecht van gecharmeerd ben, toch zou ik te bang zijn om er mee rond te lopen (gebruiks-schade/diefstal). Ik heb al grote moeite om een vers krasje tegen te komen op mijn Crosswind, laat staan op zo’n zeldzame Flightmaster. Ben benieuwd voor hoeveel hij weg zal gaan, alleen aan puur goud (250gram) is hij al tussen de 5000-6000 euro waard!:#

Bijzonder! Zou deze gouden knots niet gauw dragen maar vind hem echt niet lelijk.

ik vind hem wel wat hebben

1 like

Jij hebt niks te doen hè :joy:

1 like

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Moeten we de schuld bij de paters Trappist leggen, of bij de Schotse turfstekers? :smirk: :smile:

2 likes

ja ik zal eens mijn bed opzoeken, morgen weer vroeg dag

geen van beiden, van mijn personal trainer @25tien mag ik doordeweeks niet drinken

anders zie ik er over een paar jaar uit als @SuperC :joy:

3 likes