Re: ebay omega semaster 300 voor super bedrag weer

hahaahhah. Das grappig. Die deksel klopt wel hoor trouwens.

Heb gekeken naar meerdere op internet en ebay en hebben allemaal zelfde achterkant.

Het uurwerk lijkt ook hetzelfde trouwens.

http://www.ebay.nl/itm/RARE-VINTAGE-OMEGA-SEAMASTER-60-AUTOMATIC-SS-Ca-1969-/200695748795?pt=Wristwatches&hash=item2eba6618bb#ht_500wt_1202

deze bijv

Die ziet er inderdaad goed uit. Dat roodbruin van die Belg is ook mooi.

De hoogste bieder op die speedmaster lijkt op een forumlid met ook een voorliefde voor vintage Omega’s.

Hhahaha ja die herken ik nu ook ja. 900 euro is geen geld voor die Speedy als die in goede staat is. En als hij/ zij m daarvoor weggeeft uiteraard.

Misschien dat ik die 60 wel neem. Toch wel endje rijden.

Ja, ik ben er een keer geweest voor twee iPhone 4 toestellen. Het is een Belgische legerplaats.

Hahaha goede handel daarzo. Vraag nog wel ff wat foto’s.

die Dial lijkt wel beetje vies ofzo. Of het is het glaasje.

Ik denk dat beide goed zijn, de foto’s zijn gewoon te slecht van kwaliteit.

Ja kan kloppen ind. Die laatste foto van die 60 ziet er wel beter uit.

Wat een prijzen trouwens op chrono e.d. voor die 60.

Op Chrono24 kijk ik nooit, die mensen daar zijn gek. Ebay is een betere graadmeter, alleen de kwaliteit kan vaak afwijken.

Hahaha. Ja prijzen zijn wel erg hoog daar indd. ebay is wel beter ind.
Heb ook nooit iets gekocht daar. Op ebay trouwens ook niet veel.

Ik wel op Ebay, maar ook vaak biedingen gedaan op buy now artikelen en het dan buiten ebay afgehandeld.

Ben nu pitten, over 5 uur met mijn zoon naar de zwemles.

:wink: veel plezier morgen

Hoi,

ik lees je stukje over de seamaster 60, ik had deze uiteraard ook gezien en ook geboden, maar ben afgehaakt nadat ik betere foto’s van de verkoper had gekregen. Er zit een barst in de inlay van de bezel, tussen de 7 en 8 uur. Dat is echt super zonde in mijn optiek en daarom ook niet meer de moeite. Tenminste niet voor de 450,- die hij idd vroeg. Hem gemailt en het was hem niet opgevallen!??!? Vaag zeg ik, zet als zijn nederlands trouwens. Maar er zat idd een barst in en als ik me er aan zou storen wou hij nog 25,- van de prijs afhalen. Maar ook 425,- vind ik niet de moeite, ondanks dat het een bijzondere kleur is, ik heb de blauwe en deze zou er prima bij staan, maar aan een gebarste bezel zou ik me gaan storen, en die is echt niet meer te krijgen.

Ik zou er nog een nachtje over slapen voordat je hem aanschaft.

Groet,
Martin

@ Jantje, Yep that’s me :wink: ik hoop ook op een gelukje :wink:
maar meer nederlanders zijn de grens over :wink:
Gr.
Martin

Zou je die goede foto’s eens hier kunnen plaatsen? Of via PB?

Hier de foto waarop het beste de barst is te zien.
Of ging het je om wat anders?

Groet,
Martin

jantje.vlaam Schreef:

Zou je die goede foto’s eens hier kunnen plaatsen?
Of via PB?

Tussen de 7 en 8 op de bezel lijkt inderdaad een barst te zitten.

Het is toch ongelooflijk wat voor foto’s er gemaakt worden door verkopers.
het lijkt wel of er stof zit op de lens of er zit een flinke kras op het glas.

Heb je er ook een met de binnenkant van de deksel? Ik ben benieuwd naar het typenummer.

En de wijzerplaat heeft wat vlekken en boven het datum venster is er iets mis.
Uurwerk ziet er wel goed uit, en het nummer in de deksel klopt wel hoor, dat heb ik uiteraard gecheckt :wink:

is het 166.062?