Re: ebay omega semaster 300 voor super bedrag weer

pfff das inderdaad nog eens een prijs zeg.

Maar dat is wel een speciale ofzo? Weet jij meer???

als dit de real deal is vind ik de prijs niet zo gek hoor…

Komt dat doordat het een special uitvoering is? Heb dan toch liever de gewone die is al voor 1500 te krijgen zo niet goedkoper

hmmm. Denk t wel aangezien er zo gretig op geboden word.

Doe mij maar de gewone:D:D

Heb ze genoeg gezien voor 1500. Toen ik laatst bij Nico was had hij er eentje en zei dat die rond de 1500 was. En die was in NOS staat

Nee hij zei echt 1500. En weet niet of die van hem was of niet. Ik vroeg hem
wat zijn die dingen nou eigenlijk waard…waarop hij antwoordde…valt mee zo een 1500

Hahaha. Dat kan best. Is ind veel voor een Roamer Stingray.

Je zult wel gelijk hebben denk ik ;).

Mooi ding trouwens…Komt er bij mij wel een keer bij dat staat vast.

Deze is wel heel erg verleidelijk…

Bedoel je nieuwe type seamaster? Dat is volgens mij ook een 300. En dat was t niet.
Het was wel zo een oude type.

Hahaha. Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb gezegd dat ik ze weleens gezien heb. Ik vroeg je trouwens net nog iets?? Wat je bedoeld met hij heeft die 300 vernieuwd??:smiley:

Voor 1500 heb je zo’n aftermarket opgebouwde, die dingen zijn niet te vertrouwen, wel als uurwerk, maar niet qua originaliteit.

Ahah nu snap ik m. Weer iets geleerd.

Er staat wel een mooie op ebay 2400 euro en je kunt een voorstel doen.
Staat NOS en ziet er ook zo uit. http://www.ebay.nl/itm/OMEGA-SEAMASTER-300-M-NEW-OLD-STOCK-DIVERS-STEEL-WATCH-/370569594006?pt=Wristwatches&hash=item5647ab4496#ht_3762wt_1185

Er zijn heel veel onderdelen samengevoegd tot “nieuwe” Seamaster 300’s. Met name de firma Watchco in Australië deed dat. Feitelijk gloednieuwe horloges opgebouwd uit jaren 60-70 onderdelen en spareparts.

Hmm jammer weer. Krijg steeds minder trek in die 300.

Jammer want is wel één van de mooiste klokken ooit.

Vindt ik ook, maar ik durf er eigenlijk geen meer te kopen tenzij het uit een zeer betrouwbare bron is. Ander koop ik net zo lief een “hommage”.

Maar ook daar vragen ze serieuz geld voor, dan kun je net zo goed een Chinese zelfbouw kopen. Ben je nog geen 200$ kwijt incl verzendkosten.
Die hebben me zelfs een “Omega Seamaster 300” dial aangeboden voor 8$. En dat is er dan 1 die niet te onderscheiden is van een originele.

Daarom vertrouw ik al die “NOS” modellen niet die perfecte lumen hebben. Het lijkt mij dat als een NOS dial uit de jaren 60 is, die ook verweerd is in de loop der tijden. Ook als hij nog nieuw in de folie zit. Hetzelfde geld voor de bezel en de wijzers.

Ik begrijpen je volkomen na het lezen van dit stuk. Ik wist wel dat er in bepaalde landen word gerommeld met Omega’s en je dan de gekste combinaties ziet. Wat betreft NOS heb je ook gelijk denk ik.

Nu wordt het dus moeilijk om een betrouwbare te vinden. Jammer…
Er staat trouwens wel een mooie Seamaster 60 automatic met red dial op 2ehands.be.
Hij vraagt er 450 euro voor. Is dat een redelijke prijs?

Heb je een link???

yep

http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/horloges/herenhorloge/omega-automatic-seamaster-herenhorloge-110681777.html?qq=omega+seamaster&pcpl=&pc_id=&afd=

Zie nu ook dat ie een mooie pro heeft staan…

Lol, daar zat ik net na te kijken! Ik vindt het een opvallend horloge. Jammer dat de foto’s niet te vergroten zijn, de binnenkant van de deksel wijkt wel af van de Seamsters die ik heb uit die periode. Ik zou in ieder geval eerst om betere foto’s vragen.