Re: ebay omega semaster 300 voor super bedrag weer

Ik heb deze vandaag omgehad. http://www.steinermaastricht.nl/forms/oneProduct.asp?hidCOOK=7103100&hidGIP=85.151.204.105&hidSID=7103100&PAGE=oneProduct.asp&IDMERK=30&IDFEAT=&TYPE=&IDCATEGORIE=1&hidLANGUAGE=1&hidITEMID=1920

Kost op de site 11k, on de winkel 9k en “we kunnen nog wel iets aan de prijs doen.” In ieder geval is het wel veelbetekenend wanneer je deze prijs afzet tegen die op eBay.

Menno

Wat een prijzen! Een horloge dat toevallig door het leger is aangeschaft is voor mij niets meer waard dan een horloge dat aan een particulier geleverd is.

Dan koop ik liever die van Marktplaats die er ook goed en origineel uitziet. Maar 2250,00 dat is een hoop geld.

Mijn auto was goedkoper…

en daar zitten dan ook nog 4 bandjes bij, maar ondanks dat draagt dat wat zwaar om de pols :wink:

11k pfff. Heb even verder gekeken op die site.
Mooie klokjes maar die prijzen zijn abnormaal hoog.
Ik zou daar iig niets kopen.

MaPaLu Schreef:

en daar zitten dan ook nog 4 bandjes bij, maar
ondanks dat draagt dat wat zwaar om de pols :wink:

Er zit een heel goed lopend digitaal klokje in :slight_smile: een omega brengt mij niet naar mijn werk :wink:

Deze Omega wel :wink:

meziya Schreef:

11k pfff. Heb even verder gekeken op die site.
Mooie klokjes maar die prijzen zijn abnormaal
hoog.
Ik zou daar iig niets kopen.

Ik heb er om die reden niets gekocht. Maar toch bestaat er een markt. Ze zitten in de (bijna) duurste winkelstraat van NL en ze zitten er al sinds '86 of '87! Blijkbaar zijn er wel gegadigden.

M.

Ja inderdaad. Als je kijkt hoeveel ze hebben verkocht (als t waar is uiteraard)
Doen ze het zeker niet slecht.

Uhh, maakt u geen zorgen om de winkeliers in Maastricht :wink:

en dit betalen ze voor alleen een originele dial!!!

Hij kwam er gisteravond op met een “nu kopen” prijs van € 942,- of het beste voorstel, en nu is die weg voor € 628,-

Groet,
Martin

Ja, er zijn gekken genoeg. Maar goed, ik denk dat ik een originele Seamaster 300 maar op de lange baan schuif. 2012 Wordt een financieel zwaar jaar voor de meeste Nederlanders en het is niet zo dat ik niets heb om om mijn pols te doen.

En wat zal deze gaan doen???

Wel jammer is de barst in de bezel.

Groet,
Martin