Re: Een 'koopje' met een vervolg

marijn Schreef:

Ik stop met de discussie.

Goed idee lijkt mij. Als we doorgaan ontstaan er vast alleen maar vijandige banden tussen elkaar en dat zou niks zijn. Dat zou ik zeker niet willen als nieuweling op dit forum!

Laten we het hebben over de horloges zelf…

Amaille, je zei in het begin dat de Spitfire een leren band heeft. Wat voor een, als ik vragen mag?

Mr Seamaster

In mijn ogen zijn die horloges ook esthetisch verantwoord… de vraag blijft echter of het ook ethisch verantwoord is… :wink:

Haha ik wild het niet zeggen

Mr Seamaster Schreef:

marijn Schreef:

Ik stop met de discussie.

Goed idee lijkt mij. Als we doorgaan ontstaan er
vast alleen maar vijandige banden tussen elkaar en
dat zou niks zijn. Dat zou ik zeker niet willen
als nieuweling op dit forum!

Laten we het hebben over de horloges zelf…

Amaille, je zei in het begin dat de Spitfire een
leren band heeft. Wat voor een, als ik vragen
mag?

Mr Seamaster

Mr Seamaster,

Welkom.

Beetje verwarrend dat je een naam neemt die erg lijkt op die van een reeds aanwezig lid, nl. Seamaster. Ik kan me zo voorstellen dat dat tot misverstanden kan leiden…

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,49406
.

RichardT Schreef:
Beetje verwarrend dat je een naam neemt die erg lijkt op die van een reeds aanwezig lid, nl. Seamaster. Ik kan me zo voorstellen dat dat tot misverstanden kan leiden…

Gerwin

Gershwin Schreef:

.

RichardT Schreef:
Beetje verwarrend dat je een naam neemt die erg
lijkt op die van een reeds aanwezig lid, nl.
Seamaster. Ik kan me zo voorstellen dat dat tot
misverstanden kan leiden…

Gerwin

Dank je, Gerwin! Blijkbaar is daar geen reactie op gekomen…Dus prima zo!

Ik vind dat hij er een superkoopje aan heeft gehad, en dat mocht ik in zijn schoenen staan ook hetzelfde doen (eerlijk, iedereen is toch op dit soort mazzeltjes uit?).
Ik heb tegen mijn vriendin een paar weken geleden het er nog over gehad, mocht er iets met me gebeuren dat (onder andere) mijn Aerospace en wat andere zaken een bepaalde waarde hebben.
Oftewel zou er iemand dan mijn spullen willen overnemen dat mijn vriendin de waarde ervan weet en die koper geen voordeel ervan kan hebben.

Thnx! Mijn Tissot komt waarschijnlijk morgen binnen…ben benieuwd of ik invoerrechten moet betalen!!

Geweldig mooi horloge die IWC’s! Ik zou bijna willen zeggen dat ik jaloers ben… vooral die Spitfire!!

Ik ben regelmatig hier aanwezig om te lezen, en post bijna niet, maar wil nu toch graag reageren.
Er heeft iemand al gezegd dat de weduwe bijna zeker om de hoogte is van de waarde toen haar echtgenoot deze aanschafte. Dat lijkt mij ook.
En misschien heeft de dame zelf wel een bedrag genoemd, waarom zou dat verkeerd zijn?

Voorbeeld: (al is dat kofferbakmarkt verkoop voorbeeld beter)
Als iemand een auto kan kopen voor €10.000,- die in super goede staat is, en de zelfde type en in die zelfde staat overal € 16.000,- kost, betalen we toch gewoon die € 10.000, ik denk dat de meeste dan nog zelfs 8500 bieden!

Dus laten we stoppen met deze eindeloze discussie en Amaille genieten van zijn super mooie horloges!
Ik weet bijna zeker dat de weduwe (en echtgenoot) er vrede mee heeft dat iemand die de horloges koestert ze nu draagt met liefde. (anders zou hij niet zijn gebeld dat er nog meer horloges waren!)

Maar goed, dit is slecht mijn gedachte hierover.

Ik wacht met spanning op de foto

groeten en een prettig lang weekend
Een horloge fan met een nieuwe Hamilton
Bart

Maar waarom gaf ze ze dan niet gratis weg?
Ik bedoel 10 % van de waarde vragen, is bijna hetzelfde als gratis weggeven. Als je niets meer met die klokjes te maken wil hebben dan kun je ze toch ook gewoon weggeven?