Re: Eindelijk mijn keuze

Allebei er mooi, ik denk dat ik ook niet zou kunnen kiezen.
Gelukkig heb ik niet zo’n budget tot mijn beschikking dus hoef ik ook niet zulke moeilijke keuzes te maken :slight_smile:

Succes ermee in ieder geval!

Ik zou de bovenste kiezen. Erg mooi.

Erg mooi beiden, ik zou in dezen gaan voor de bovenste. Stoere klokken horen wmb een donkere plaat te hebben (zwart, donkergrijs of bruin bijv.).

Is die bovenste overigens de gelimiteerde Saint Exupery? (tu)

Ik kies voor de onderste. Maar goed, gelukkig mag JIJ kiezen. :slight_smile:

zeker de onderste erg mooi

Mijn Beste,
Ik zou kiezen voor de onderste Spitfire. Deze vind ik estetisch meer verantwoord, het (ontwerp) lijnenspel gaat harmonieus in elkaar over.

Orologio Signaturis Temporis

ik ben bang dat de keuze vanzelf makkelijker wordt; volgens mij is de limited (bovenste) niet meer leverbaar.
groet, frank.

Frank,

Hij is nog leverbaar. Ik kon 'm een paar maanden geleden nog kopen in Haarlem…

Helaas was een niet nader te noemen horlogeverkoper snel naar Haarlem toegekomen n.a.v. mijn bericht op dit forum. In dat berichtje vroeg ik de lezers om hun mening m.b.t. de Saint Exupery en meldde ik dat ik 'm gereserveerd had. Hij heeft het horloge voor mijn neus weggekaapt (hij kwam een half uurtje later de winkel binnen, terwijl ik even moest nadenken) om 'm daarna weer te koop aan te bieden op zijn site :frowning:

BRUIN! Ik zoek nog steeds een horloge met een mooie bruine plaat en dit is er een!

Dat wordt ook weer een moeilijke keuze zo te zien, welke van deze twee het wordt.

Arjay

Zijn dit nou allemaal IWC Fliegers , maar met 3 verschillende kleuren wijzerplaten ?
hieronder de uitvoering met een zwarte wijzerplaat

Andre, die jij laat zien is het ‘oude’ model met de halve wijzers en meer egale wijzerplaat. (de nieuwe heeft zo’n grote cirkel in het midden en opgelegde cijfers)

ik zou voor de bruine wijzerplaat gaan. Is toch wat aparter!!

Groet Arno.

het gaat niet om het nieuwste type maar om de SE, Spitfire en de normale pilot chronograph.

als de exepury nog te koop is nam ik zeker die!!! hier in apeldoorn (van hell) is hij iig niet meer leverbaar.
groet, frank.

Kost een nieuwe IWC Saint Exupery niet minstens 2 maal de prijs van een ““standaard”” Fliegerchrono?
ik kan het blijkbaar niet zo goed volgen, met al die nieuwe en oude modellen :slight_smile:
maar ik neem aan dat Antoon een IWC van plm. 3000 euro op het oog heeft ?

Het prijsverschil tussen beiden moet je ook laten meewegen in je keuze; ik zou gaan voor de Spitfire (allen al om de naam toch!) en het verschil in prijs als spaarpot inzetten voor eenm nieuwe ster in de collectie.

Ik vind dat de bovenste het prijsverschil niet waarmaakt en al dat gedoe rondom limited editions is niet voor de klant maar voor de marge van de winkelier /handelaar.

Dus Antoon ga voor de Spitfire zou ik zeggen!

Groet,

Bojo

Allebei er mooi, ik denk dat ik ook niet zou kunnen kiezen.
Gelukkig heb ik niet zo’n budget tot mijn beschikking dus hoef ik ook niet zulke moeilijke keuzes te maken :slight_smile:

Succes ermee in ieder geval!

Ik zou de bovenste kiezen. Erg mooi.

Erg mooi beiden, ik zou in dezen gaan voor de bovenste. Stoere klokken horen wmb een donkere plaat te hebben (zwart, donkergrijs of bruin bijv.).

Is die bovenste overigens de gelimiteerde Saint Exupery? (tu)