Re: Even voorstellen...

Welkom op 't forum.

Natuurlijk zijn we wel benieuwd naar je verzameling.
Pics worden zeer gewaardeerd.

Gr, L.R.

Welkom John de Vries,

Ben benieuwd naar je collectie van “kwaliteits” horloges. Wij zien graag fotos, dan wel low profile of schreeuwerig. Dat maakt niet uit.

Veel plezier en hopen meer van je te mogen zien/horen.

Grt

Hallo John,

Welkom op dit forum.
Veel kijk-, lees- en schrijfplezier.
Ik wil van foto’s van jouw verzameling gaan genieten, maar via jouw link zie ik niets…

Groetjes,
Flip.

'k ook niet:S

Welkom john en een prettig verblijf hier.

GR harb

Welkom en een mooie collectie met een grote diversiteit (tu)

John en heel veel plezier op het forum.
(Aangezien je al drie jaar lang een lezer bent is dat eigenlijk wel een beetje een open deur…)
Maar posten is net zo leuk en zo kun je lekker je enthousiasme (of juist niet) ventileren.

Mooie collectie en ik beproef een milde voorkeur voor Ingersoll?:wink:

Van harte welkom op dit forum!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Welkom, en ik zag een mooie Festina tussen de collectie langskomen (tu)

Welkom John,

Mooie collectie en een mooie festina,ik zal morgen even een foto maken van mijn Festina.
Heb ik al een jaartje of 10 als het niet langer is,draag hem nooit,titanium met goud,is net of ik niks aan me pols heb maar hij blijft 1 van de mooiste die ze ooit hebben gemaakt vind ik.

Welkom John!

hallo jhon, welkom :slight_smile:
mooie horloge’s

Mijn beste,

John, hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, steeds verder zien ontwaken.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van harte welkom! Leuke collectie, vooral die Ingersoll met uur-tourbillon (kweenie wat de juiste benaming is).

Welkom John,

Veel plezier hier,

Groeten,

Martin

Welkom op 't forum.

Natuurlijk zijn we wel benieuwd naar je verzameling.
Pics worden zeer gewaardeerd.

Gr, L.R.

Welkom John de Vries,

Ben benieuwd naar je collectie van “kwaliteits” horloges. Wij zien graag fotos, dan wel low profile of schreeuwerig. Dat maakt niet uit.

Veel plezier en hopen meer van je te mogen zien/horen.

Grt

Hallo John,

Welkom op dit forum.
Veel kijk-, lees- en schrijfplezier.
Ik wil van foto’s van jouw verzameling gaan genieten, maar via jouw link zie ik niets…

Groetjes,
Flip.

'k ook niet:S

Welkom john en een prettig verblijf hier.

GR harb