Re: Even voorstellen

welkom,

je hebt al een aardige collectie (tu)

joost

Welkom op het forum, Amaille.

Fraaie collectie heb je. Sandro Regnelli heeft de Pontos lijn van ML op een heel fraaie manier aangevuld.
Terwijl Patrick Graells ook op zijn eigen manier de Masterpiece serie lijkt uit te bouwen.

We hopen veel bijdragen van je te mogen lezen op het forum.

gr,
Hans Mennink

Welkom.

Ter info: Meer plaatjes van ML kunnen worden verkregen door aan te melden op de ML-site voor de database (voor journalisten?). Dit heb ik afgelopen week ook gedaan, er vanuit gaande dat ik niet door de ballotagecommissie zou komen. Maar tot mijn verbazing kreeg ik een mail met username en password. Er staan erg mooie plaatjes op deze site in heel hoge resoluties. Ik loop nu al rond met de gedachten om m.b.v. deze plaatjes een mooie wandklok te maken…

Gerwin

Welkom, en gelijk al een mooie collectie, zo te zien ben je geen “newbie” :smiley:

Welkom op het forum

Maar ben wel heel nieuwsgierig naar de echte foto’s (ben een beetje sceptisch)
We hebben hier op het forum namelijk wel eens eerder internet foto’s gezien en mooie verhalen gelzen. De foto’s zouden altijd nog volgen………NOT !

Welkom, weer meer leesvoer erbij welke ik interessant zal vinden,. Dit gezien je mooie collectie.

@ Lampie:
LB en dan nog weet je niet of het wel/niet zijn horloges zijn.

Welkom en dat zijn een paar mooie klokken!

Welkom…mooi die Masterpiece Réveile Globe

Jörgen

welkom idd. en een mooie collectie.

mooi hoor… eh waar blijven je eigen foto`s nou ???

Welkom amaille,

Lichtelijk besmet met het ML-virus ? Ik ken nog iemand die dat heeft…(:D(:smiley:

Je collectie mag er zijn (tu) De breitling is zeker niet alledaags.

Waar is je naam in de “geschreven door” kolom, Jörgen??

welkom,

je hebt al een aardige collectie (tu)

joost

Welkom op het forum, Amaille.

Fraaie collectie heb je. Sandro Regnelli heeft de Pontos lijn van ML op een heel fraaie manier aangevuld.
Terwijl Patrick Graells ook op zijn eigen manier de Masterpiece serie lijkt uit te bouwen.

We hopen veel bijdragen van je te mogen lezen op het forum.

gr,
Hans Mennink

Welkom.

Ter info: Meer plaatjes van ML kunnen worden verkregen door aan te melden op de ML-site voor de database (voor journalisten?). Dit heb ik afgelopen week ook gedaan, er vanuit gaande dat ik niet door de ballotagecommissie zou komen. Maar tot mijn verbazing kreeg ik een mail met username en password. Er staan erg mooie plaatjes op deze site in heel hoge resoluties. Ik loop nu al rond met de gedachten om m.b.v. deze plaatjes een mooie wandklok te maken…

Gerwin

Welkom, en gelijk al een mooie collectie, zo te zien ben je geen “newbie” :smiley:

Welkom op het forum

Maar ben wel heel nieuwsgierig naar de echte foto’s (ben een beetje sceptisch)
We hebben hier op het forum namelijk wel eens eerder internet foto’s gezien en mooie verhalen gelzen. De foto’s zouden altijd nog volgen………NOT !

Welkom, weer meer leesvoer erbij welke ik interessant zal vinden,. Dit gezien je mooie collectie.

@ Lampie:
LB en dan nog weet je niet of het wel/niet zijn horloges zijn.

Welkom en dat zijn een paar mooie klokken!

Welkom…mooi die Masterpiece Réveile Globe

Jörgen