ik wil mij ook even voorstellen,ten eerste ik vind het een geweldig leuk forum ff weg van alle dag en genieten van het aanbod en de gesprekken over horloges en alles wat daar om heen hangt, ik heb al een aantal weken zo rond geneust op dit forum waar ik door een collega op geantendeert was, ja ik vind het leuk.
nu zal ik niet zoveel te melden hebben maar af en toe een vraag of een verhaaltje.
zoals nu,ik kocht via ebay een horloge in singapore bij timeparadise, het ging om een seiko snd253p1 chronograaf dus de verkoper stuurde hem op nadat ik met paypal betaald had, dus vol verwachting klopte mijn hart want het was het eerste horloge op deze manier toch spannend, ik had nog tegen mijn collega gezegd eerst maar eens kijken hoe dat aankomt dus niet zo erg duur horloge.
nou de dag was daar en de doos werd mij overhandigt door TNT stel mijn teleustelling voor want alles zat erin behalve het horloge.
terug naar TNT
gemaild naar verzender
aangifte gedaan bij politie. enz.
nadat ik de verkoper gemaild had, kreeg ik een mail terug van de verkoper dat ze het heel erg vonden en of ik alles wilde opsturen, zoal email TNT, aangifte politie en foto’s van het lege pakje,nadat ik dit gedaan had kreeg ik een mail dat ik een nieuw klokje van hun ging ontvangen en deze heb ik inmiddels ontvangen,
geweldig vind je niet,nou dit was dan mijn verhaaltje.

ben je nou mijn topic aan het kapen?