Re: Gisteren nog op zoek naar een vintage Breitling..........:(

WOW!!!

Vreselijk mooi, Jolink. Da’s beter dan paaseieren zoeken. Ik kan niet wachten op de update.

Gr., Mark

Prachtige vondst… Omstreeks 1965??

mooi mooi mooi, wat een uitstekende staat is hij nog. Is “ze” NOS of gewoon vreselijk goed onderhouden?

Mooi, en best wel een beetje dezelfde stijl als zo’n oude Breitling, m.i.

Met alle recente verhalen over ‘vintage’ replica’s: hoe heb je je ervan verzekerd dat dit een echte is?

En als 'ie (pardon, ze, daar ben ik het wel mee eens :)) van eBay komt, dan zijn de foto’s vast nog wel beschikbaar … linkje?

hele mooie klok Gerard (tu)gefeliciteerd , tja dat krijg je, als je onder vintage horloges gaat zoeken.
je hebt toch wel één en ander goed besproken met de verkoper,anders eindigd deze seamaster geheid bij de
douane, en pas na betaling van OB en adm.kosten krijg je de Omega doorgestuurd. gaat wel een week (of twee)
overheen :frowning:
Groet, André

das zeker een mooi horloge!

Ik ben niet zo gek op stalen banden, maar deze is toch wel heel mooi (tu)
moeilijk om te kiezen wat voor kleur leren band hierbij hoort. bruin , zwart of donkerblauw ?
staat trouwens een hele mooie vintage Navitimer op eBay Gerard :slight_smile: , van een engelse verkoper.
item nr is ----8923559443— (tu)
Groet André

ik vind die stalen band erg mooi erbij! er hoeft niet eens een leren op. ja hoogstens als je de stalen band wilt sparen voor schade

Mooie navitimer, alleen ben ik niet zo kapot van dat goud.

Hoi Gerard,

een super mooie model, de band past er ook goed bij en een leren band kan altijd nog als afwisseling.

veel plezier ermee

Mijn budget laat 't momenteel ook niet toe Gerard,anders had ik er zelf al op geboden :frowning:
Raymond,ik heb dit model al in staal, maar in doublé vind ik 'm ook mooi :slight_smile:
en in deze conditie, vind je deze oude Navitimers niet zoveel meer.
groet, andré

die navitimer is prachtig!!!

Erg mooie Seamaster. Gefeliciteerd!

Mooi hoor,

Van Harte,
wacht op de ,echte,

Groet Peter

Prachtig horloge.
Deze is zeker echt.
Dit model van wijzerplaat en wijzers en uurwerk zijn echt, heb deze modellen nog niet als namaak gezien.
Is wel vocht in geweest en roest op grote secondenwijzer en op een kleine wijzer. Belangrijk is dat de wijzerplaat een mooie patin heeft.

Jolink schreef:
De foto’s zijn niet van de mijne maar ‘‘ze’’ is wel in de zelfde conditie.
,echte,heeft betrekking op zijn foto`s.
Een uitleg in deze is dan ook niet nodig Freddy.
Groet Peter

Dat ziet er mooi uit!! Ga je ongetwijfeld veel plezier aan beleven!!

ps. Heb er maar een lachende smiley van gemaakt. is veel toepasselijker!! :wink:

Ik heb alle tussenliggende posts niet gelezen, ik was een paar dagen weg, maar dit is toch een Omega?

:smiley:

Wauw!!! ik hou zelf niet echt van omega’s maar deze vind ik wel heel erg mooi!!!
heel veel plezier ermee, en draag hem/haar in goede gezondheid!!

Erg mooi trouwens! Gefeliciteerd!!