Re: had ik deze al voorgesteld?

Gefelicieerd.

Tudor maakt weer mooie horloges, dit is een goed voorbeeld. Gefeliciteerd!

Een heel mooi horloge.
Ik ben zelf in het bezit van een Tudor Heritage Chrono met een zwarte wijzerplaat.
Tudor maakt kwalitatief zeer hoogwaardige horloges. Mijn Tudor gaat binnenkort wel in de verkoop omdat deze plaats moet gaan maken voor een Rolex Submariner of Explorer 2.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Mooie Tudor dit, proficiat (tu)

mvg

(tu)

Mijn beste,

Deze mooie aanwinst mag zich verheugen in een tijdloos samen-zijn!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Proficiat!

Mooi! Veel draagplezier :slight_smile:

Toevallig via MP gekocht van de week? Ik kon hem voor 600 euro ophalen maar kon niet weg van m’n werk!!! Balen, volgende dag verkocht

Volgens mij niet, maar naast 2 Longines-klokjes (Legend Diver en een Master Collection Chrono) nu ook een Tudor in mijn bezit……

Als behoorlijke flipperaar is het maar de vraag hoe lang ie blijft, maar geniet er nu wel van. Niet te groot, mooie, aparte band, vouwsluiting en 5 maanden oud. Ja, echt weer eens wat anders!

(tu)

Bedankt voor het kijken!

Gefelicieerd.

Tudor maakt weer mooie horloges, dit is een goed voorbeeld. Gefeliciteerd!

Een heel mooi horloge.
Ik ben zelf in het bezit van een Tudor Heritage Chrono met een zwarte wijzerplaat.
Tudor maakt kwalitatief zeer hoogwaardige horloges. Mijn Tudor gaat binnenkort wel in de verkoop omdat deze plaats moet gaan maken voor een Rolex Submariner of Explorer 2.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Mooie Tudor dit, proficiat (tu)

mvg

(tu)

Mijn beste,

Deze mooie aanwinst mag zich verheugen in een tijdloos samen-zijn!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Proficiat!

Mooi! Veel draagplezier :slight_smile:

Toevallig via MP gekocht van de week? Ik kon hem voor 600 euro ophalen maar kon niet weg van m’n werk!!! Balen, volgende dag verkocht