Re: Het wachten is weer begonnen

mooie klok …en zeker een aanwinst (tu)

Ik vind hem ook mooi,

maar hoe kan je zien en weten dat deze echt is van een plaatje ?

Mooooi…
Een must in elke Omega verzameling.

gr,
Hans Mennink

Ik heb het wel een paar keer overwogen, maar ik kon er toch geen afscheid van nemen :wink:

prachtig!

Vergeef me mijn omschuld/onwetenheidheid, maar wat is “Francken”?. Ik vind hen MOOI!

Mooie klok Gerard! Echt heel mooi. Van harte!

Een Frankenwatch wordt zo genoemd als een horloge samengesteld is uit componenten van meerdere andere (modellen) horloges van hetzelfde merk of (erger nog) van andere merken. De benaming komt van Frankenstein, een mens samengesteld uit ledematen en organen van meerdere personen.

Jolink, het gaat niet om de horloges…het gaat om de kick van het wachten (:smiley:

Erg verslavend…en toch wel mooi zo’n Pie-Pan.

Eh hans, hoe is het met de andere overwegingen… ???

weer wat geleerd :slight_smile:

De weet zeker dat de foto’s het horloge geen recht doen, een pie-pan is toch altijd veel mooier! Ik kan niet wachten op je eigen foto’s :smiley:

mooie klok …en zeker een aanwinst (tu)

Ik vind hem ook mooi,

maar hoe kan je zien en weten dat deze echt is van een plaatje ?

Mooooi…
Een must in elke Omega verzameling.

gr,
Hans Mennink

Ik heb het wel een paar keer overwogen, maar ik kon er toch geen afscheid van nemen :wink:

prachtig!

Vergeef me mijn omschuld/onwetenheidheid, maar wat is “Francken”?. Ik vind hen MOOI!

Mooie klok Gerard! Echt heel mooi. Van harte!

Een Frankenwatch wordt zo genoemd als een horloge samengesteld is uit componenten van meerdere andere (modellen) horloges van hetzelfde merk of (erger nog) van andere merken. De benaming komt van Frankenstein, een mens samengesteld uit ledematen en organen van meerdere personen.

Jolink, het gaat niet om de horloges…het gaat om de kick van het wachten (:smiley:

Erg verslavend…en toch wel mooi zo’n Pie-Pan.

Eh hans, hoe is het met de andere overwegingen… ???