Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Wacht ff ik volg t niet helemaal meer. FF nader uitleg over deze situatie 
Hij heeft ook niet gezegd dat hij het horloge ging houden, en daarbij hij heeft het horloge toch niet hier te koop staan.
Wat maakt dat nu toch uit al vraagt hij er 4000 euro voor.
Al met al een erg mooi horloge.(tu)
Ha die wout!
Je bent weer terug na alle heisa onder een nieuwe nickname zie ik.
Prachtig! (tu) Bewaar deze bezel wel hoor mocht je hem ooit weer verkopen dan heeft de purist ook de originele bezel er bij. Wat een ongelofelijk mooie klok, die valt bij mij in de categorie “gun ik mezelf ook wel” (En ik vind hem met deze bezel ook wel wat hebben maar kan natuurlijk pas echt beoordelen als we het het verschil hebben gezien)
Mooie klokken. Heb er ook een gehad (met 3H op de plaat). Enjoy it!
Schitterend horloge. Persoonlijk had ik het absoluut in originele staat behouden, dus met door het leven en gebruik versleten bezel. En dan al helemaal in combinatie met deze leren strap. Super aanwinst.
Zéér fraai, ikzelf zou niets aan de bezel doen (tu)
Mooi horloge(tu) Wel zuinig op de originele bezel zijn!
als je m ooit kwijt wilt of wilt ruilen geef ff een seintje 
Waar heb je hem tegen geruild?
(tu) Mooi man!!!
Meningen verschillen alleen maar omdat het zo’n geweldig mooi klok is waardoor er ook een hoop liefhebbers een mening hebben. Persoonlijk had ik de doorleefde bezel er op gehouden wat niet wegneemt dat ik dit horloge zeer “die gun ik mezelf ook wel” vindt.:~
Meningen zullen altijd verschillen X(, maar enige vat teelt is de mening van jou 
Hele mooie horloge :)-D , jammer dat de jongens geen " De foto’s" van de inwendige operatie niet bijgeleverd hebben voor op de forum :?
je heb toch wel oude bezel terug gekregen:S
Groet
iwan
… om hem gelijk weer door te verkopen… het wordt hier gebracht alsof er een mooie nieuwe aanwinst binnen is, maar dan zet dit alles toch in een iets ander daglicht:
http://uhrforum.de/heuer-bundeswehr-chronograph-1550-sg-flyback-t89494
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Wat maakt het uit wat iemand met zijn eigen spullen doet? Als het goed is hebben beide volwassenen een deal gemaakt in het verleden om dit horloge te ruilen/verkopen. Het staat Wout dan toch vrij dat hij het horloge met een eventuele winst wil doorverkopen? Hij heeft nu het investeringsrisico, kosten van onderhoud/reparatie. Dat hij er op wil verdienen is alleen maar goed, daar draait de hele economie op. Toegevoegde waarde en winst.
Jullie willen je huis toch ook niet verkopen tegen een prijs die ligt hoger is dan je er in de jaren 70-80 voor betaald hebt? Zo ja, dan zullen de kopers er voor in de rij liggen die het daarna doorstoten tegen de werkelijke marktprijs.
Idd Jantje, ik sluit me helemaal aan bij jou verhaal.
Ik snap de ophef niet, en dat doet toch ook helemaal niet terzake in deze topic?!
Als hij hem wil verkopen is dat zijn goed recht, dat noemen ze flipperen toch, en dat doen er meer, en welke prijs die vraagt…hij vraagt wat het horloge waard is, dus wat is het probleem?! Misschien heeft die het horloge goed kunnen kopen/ ruilen, maar zoals Jantje aangeeft, hij heeft ook een service beurt gehad en een nieuwe bezel, dat brengt ook kosten met zich mee.
Groet,
Martin
jantje.vlaam Schreef:
Wat maakt het uit wat iemand met zijn eigen
spullen doet? Als het goed is hebben beide
volwassenen een deal gemaakt in het verleden om
dit horloge te ruilen/verkopen. Het staat Wout dan
toch vrij dat hij het horloge met een eventuele
winst wil doorverkopen? Hij heeft nu het
investeringsrisico, kosten van
onderhoud/reparatie. Dat hij er op wil verdienen
is alleen maar goed, daar draait de hele economie
op. Toegevoegde waarde en winst.Jullie willen je huis toch ook niet verkopen tegen
een prijs die ligt hoger is dan je er in de jaren
70-80 voor betaald hebt? Zo ja, dan zullen de
kopers er voor in de rij liggen die het daarna
doorstoten tegen de werkelijke marktprijs.
Erg mooi!