Wel een mooi resultaat! Enne… we hebben allen de kans gehad om 'm te kopen, als ik me niet vergis. Hij heeft behoorlijk lang -voor een prettige prijs- te koop gestaan. Dat hij 'm nu te koop aanbiedt voor veel meer, staat hem toch echt helemaal vrij.
Ik heb ooit (2008) een 6105 voor 5 euro gekocht op een rommelmarkt hier ter plaatse. Moet ik die dan ook weer voor 5 euro verkopen? Volgens de doctrine van sommige mede-forummers wel… Laat ik het zo zeggen: ik hou 'm gewoon zelf.
Wat je ook me doet, is persoonlijk en rest is andermans gedachten en emotie:D(:D.
Bemoeienis X( laten we aan politici die voor betaald worden.
Hoe dan ook je heb een mooie horloge laten opknappen waar jij of iemand ander veel plezier aan zal beleven:)o.
PS
We bezitten niets, we zijn alleen tijdelijke beheerders van alles wat we als eigendom beschouwen;) geniet ervan zo lang het kan en net als water zal het verder stromen…
Groet
Iwan
De oude doorleefde bezel had wel wat. Het was een echte karakterklok, wat ik zelf prachtig vind. Nu is het weer een mooi horloge, wat ook wel weer wat heeft.
Hij heeft ook niet gezegd dat hij het horloge ging houden, en daarbij hij heeft het horloge toch niet hier te koop staan.
Wat maakt dat nu toch uit al vraagt hij er 4000 euro voor.