Re: hij is binnen en wat denk je

Ik zeg top, en dat voor 8 10tjes!:)-D

Onmogelijk

:} :~
(okee, heb je nu een mooie omega van een nietsvermoedend oud vrouwtje gekocht?) :wink:

Het horloge is bij jou tenminste in goede handen :slight_smile:

Je hebt weer eens goed gegokt, ziet er stukken beter uit dan op de eerste foto,s.
Zo te zien hoeft er weinig aan te gebeuren.
Groet, Chris.

het is je gegund maar man… luckor!!!

Leuke aankoop Wout, ben benieuwd naar het eindresultaat.(tu)

Dat noem ik nog eens een goede gok! Erg mooi hoor:~. Is een originele kroon voor zo’n klokje te vinden?

Goed gegokt! Prachtige aanvulling op je reeds imposante Omega verzameling!
Toch even uit nieuwsgierigheid: waar moet je ongeveer op rekenen als je zo’n horloge voor een ‘opknapbeurt’ wegbrengt. Je hoeft geen exacte bedragen te noemen, maar ik ben wel benieuwd waar je ongeveer op moet rekenen wil je een horloge weer een beetje in conditie krijgen.

Geweldig, mooie vondst/gok!! (tu)

hoe heb je em gevonden? Mooi verhaal trouwens. Een gok moet kunnen. Zo heb ik laatst op een zeefdruk voor 1/5 vd prijs gekocht, en wat ik hoopte bleek waar, echt!

Wow, wat ziet die wijzerplaat er top uit voor zijn leeftijd. Effe tegen Ferrie zeggen dat hij die niet moet reinigen.

Had Freddy dus waarschijnlijk gelijk, toen hij 6 febr. schreef: "Zou wel eens een leuke vondst kunnen zijn zo te zien."
Proficiat met je aanwinst! (tu)

deze is erg mooi ! prachtige wijzerplaat !

Erg mooi horloge. Dit uurwerk loopt altijd prachtig:D. Veel draagplezier.

Ik zeg top, en dat voor 8 10tjes!:)-D

Onmogelijk

:} :~
(okee, heb je nu een mooie omega van een nietsvermoedend oud vrouwtje gekocht?) :wink:

Het horloge is bij jou tenminste in goede handen :slight_smile:

Je hebt weer eens goed gegokt, ziet er stukken beter uit dan op de eerste foto,s.
Zo te zien hoeft er weinig aan te gebeuren.
Groet, Chris.

het is je gegund maar man… luckor!!!

Leuke aankoop Wout, ben benieuwd naar het eindresultaat.(tu)

Dat noem ik nog eens een goede gok! Erg mooi hoor:~. Is een originele kroon voor zo’n klokje te vinden?

Goed gegokt! Prachtige aanvulling op je reeds imposante Omega verzameling!
Toch even uit nieuwsgierigheid: waar moet je ongeveer op rekenen als je zo’n horloge voor een ‘opknapbeurt’ wegbrengt. Je hoeft geen exacte bedragen te noemen, maar ik ben wel benieuwd waar je ongeveer op moet rekenen wil je een horloge weer een beetje in conditie krijgen.