Re: Horloge koningin Beatrix

Gérald Genta design? Heeft iets weg van een PP Nautilus.

In ieder geval een afgedragen ding, je zou toch denken dat ze van ons belastinggeld een netter horloge zou dragen.

Patek zou kunnen want er onder staat dan geneve.

http://www.europeanwatch.com/14551.htm

Volgens mij ook :~

wat een baggerbandje…>X

Wat ik me dan afvraag; waar heeft ze hem gekocht?
Kamerbeek Nijmegen is hofleverancier maar verkoopt geen PP naar mijn weten (of wellicht niet in de vitrine maar wel in een achterkamertje?). Of zijn er meerdere juweliers die hofleverancier zijn?

Is de gouden koets er een keer overheen gereden of zo??? Wat ziet dat ding er uit zeg…

@Krentenbol: De benaming “hofleverancier” heeft weinig te maken met daadwerkelijk aan het hof leveren.

Van Wikipedia

: “De titel ‘Hofleverancier’ en het bijbehorende wapenschild is bestemd voor kleine en middelgrote bedrijven met een regionale uitstraling, die minstens honderd jaar bestaan en een onberispelijke reputatie hebben. Ze hoeven niet per se aan het Hof te leveren.”

Patek meets Steampunk! Ik denk dat haar overbuurman Gerard er wel raad mee zou weten; komt 'ie als herboren terug.

Menno

Ze gaat best vaak naar het buitenland.
Dus wie weet is het wel een gevalletje zelfimport.
Wat me dan doet afvragen of de bagage van de Majesteit
net zo wordt gecontroleerd als die van haar onderdanen.
Zie je het voor je: “Nog iets aan te geven, Majesteit?”

Serieus, jullie kijken allen naar het, inderdaad aan een flinke beurt toe zijnde, horloge, maar wat hangt er in hemelsnaam voor de rest voor prikkeldraad om haar pols ???

Volgens mij is het een foto van tante Bep.

Het predicaat Hofleverancier heeft niets te maken met het feit of je daadwerkelijk levert aan het Koninklijk huis. Google maar eens.

hans

zou het geen erfstuk kunnen zijn waar ook de kenners niet zo snel de herkomst van kunnen bepalen?
misschien hecht zij er daarom wel heel veel waarde aan.
guus

Misschien van haar echtgenoot gekregen of zo. (dan nog zou een poetsbeurtje wonderen doen)

Gérald Genta design? Heeft iets weg van een PP Nautilus.

In ieder geval een afgedragen ding, je zou toch denken dat ze van ons belastinggeld een netter horloge zou dragen.

Patek zou kunnen want er onder staat dan geneve.

http://www.europeanwatch.com/14551.htm

Volgens mij ook :~

wat een baggerbandje…>X

Wat ik me dan afvraag; waar heeft ze hem gekocht?
Kamerbeek Nijmegen is hofleverancier maar verkoopt geen PP naar mijn weten (of wellicht niet in de vitrine maar wel in een achterkamertje?). Of zijn er meerdere juweliers die hofleverancier zijn?

Is de gouden koets er een keer overheen gereden of zo??? Wat ziet dat ding er uit zeg…