Re: in aan tocht tissot navigator met lemania uurwerk

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?00&ranfft&0&2uswk&Lemania_1341

Klopt

Mooooooi…

Pracht horloge!

Hopelijk zit erin wat erin moet zitten…je weet wat mij overkomen is…

Groet, Justin

Dit is zijn broertje - met 1 subdial. Ferry Schweitzer heeft nog mogelijkheden om 'm weer tiptop te maken.

Menno

Zo te zien is het glas wel okay. Ik denk dat de wijzerplaat beschadigd is. Een nieuwe vinden zal een lastige klus zijn. Hopelijk valt de wijzerplaat mee.

In essentie in ieder geval een heel mooi horloge, ik hoop dat de staat meevalt!

Mooi horloge Wout!
Je vraagt je af hoe die plekken/beschadigingen op de wijzerplaat komen. Plekjes is nog daar aan toe, maar er zitten zo te zien ook krassen op:(
Ik hoop dat het er makkelijk afgaat, of dat je er nog iets voor op de kop kan tikken.

Hoi Wout,

ook een mooie klok hoor, daar kan ik wel een truckje op :wink:

Hopelijk is de dail nog in orde.

Groetjes
Martin

Ik denk dat de truc is de verkoper vragen om het horloge als gift te zenden.

volgens mij moet je Frank impens van Tijdloos uit Leiden eens vragen of hij de wijzerplaat kan opknappen.
Ik heb ooit een artikel van hem gelezen in het blad watch daarin gaf hij aan dat veelal de vernislaag over de wijzerplaat beschadigd is. Hij heeft iets gebrouwen waarmee alleen de vernislaag kan worden opgelost en veelal de onbeschadigde wijzerplaat naar voren komt. een nieuwe laag vernis er op en hij kan weer jaren mee.

succes
Arie

He maar dat is een goed idee :wink:
Maar wel afhankelijk van het mee willen werken van de verkoper.
Of zelf ophalen, leuke tripje.
Dat verhaal over de wijzerplaat klinkt goed, ik hoop voor Wout dat die er wat aan heeft.

Zal niet echt goedkoop worden, maar hij is het waard.

Goed nieuws! We wachten met spanning op het resultaat…

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?00&ranfft&0&2uswk&Lemania_1341

Klopt

Mooooooi…

Pracht horloge!

Hopelijk zit erin wat erin moet zitten…je weet wat mij overkomen is…

Groet, Justin

Dit is zijn broertje - met 1 subdial. Ferry Schweitzer heeft nog mogelijkheden om 'm weer tiptop te maken.

Menno

Zo te zien is het glas wel okay. Ik denk dat de wijzerplaat beschadigd is. Een nieuwe vinden zal een lastige klus zijn. Hopelijk valt de wijzerplaat mee.

In essentie in ieder geval een heel mooi horloge, ik hoop dat de staat meevalt!

Mooi horloge Wout!
Je vraagt je af hoe die plekken/beschadigingen op de wijzerplaat komen. Plekjes is nog daar aan toe, maar er zitten zo te zien ook krassen op:(
Ik hoop dat het er makkelijk afgaat, of dat je er nog iets voor op de kop kan tikken.

Hoi Wout,

ook een mooie klok hoor, daar kan ik wel een truckje op :wink:

Hopelijk is de dail nog in orde.

Groetjes
Martin

Ik denk dat de truc is de verkoper vragen om het horloge als gift te zenden.

volgens mij moet je Frank impens van Tijdloos uit Leiden eens vragen of hij de wijzerplaat kan opknappen.
Ik heb ooit een artikel van hem gelezen in het blad watch daarin gaf hij aan dat veelal de vernislaag over de wijzerplaat beschadigd is. Hij heeft iets gebrouwen waarmee alleen de vernislaag kan worden opgelost en veelal de onbeschadigde wijzerplaat naar voren komt. een nieuwe laag vernis er op en hij kan weer jaren mee.

succes
Arie

He maar dat is een goed idee :wink:
Maar wel afhankelijk van het mee willen werken van de verkoper.
Of zelf ophalen, leuke tripje.
Dat verhaal over de wijzerplaat klinkt goed, ik hoop voor Wout dat die er wat aan heeft.