Re: Inbraak, horloges weg

Sterkte met de afwikkeling. Wat een triest verhaal. ik zat laatst ook al te denken waar bewaar je ze nou veilig ? Hopenlijk komt dat unieke horloge boven water en daarmee de rest ook.

Hopelijk worden de daders gepakt en wordt de buit terug gevonden. Helaas is dat vaak niet het geval. Ik weet wat het is om beroofd te worden.
Sterkte.

Knap beroerd voor je en hopelijk zie je je spullen weer terug.

Beste ej.
Ik leef met je mee ook al heb je daar weinig aan,maar toch.
Bij mij is vorig jaar op 22april, 5 dagen
voor mijn verjaardag,ingebroken.
Een grote puinhoop van gemaakt en sieraden geld en 7 horloges weg.
4 Seiko’s en 3 Bulova’s , nooit meer wat van gehoord of terug gezien ondanks speurwerk op internet en rommelmarkten.
Mijn verzekering heeft er niet moeilijk over gedaan ondanks dat ik geen rekeningen had en van maar 3 horloges een foto.
Maar dit vergoedt niet de emotionele waarde.
Wij hebben dus nu ook een alarminstallatie en rolluiken laten monteren,maar als ze binnen willen komen dan houdt niemand ze tegen volgens de recherche(ze hebben bij mij een heel kozijn met raam en al eruit gesloopt) .
Ik ben weer opnieuw begonnen met horloges al had ik daar in het begin geen zin in, maar het blijft toch trekken,en ik heb nu weer 5 Bulova’s.(van Gerrit uit Nijkerk )

Ik wens je veel sterkte

Oei wat naar zeg… :frowning:

Hopelijk komen ze ooit weer boven water

Veel sterkte met deze situatie, ik hoop echt dat je alles terug krijgt.

Als ik zulke berichten lees krijg ik zo’n rotgevoel… :slight_smile:

Ik heb ook een enorme schrik van inbraken. Het is niet zo zeer de waarde in geld waar aan geraakt wordt, maar aan de emotionele waarde…

Daarom liggen mijn horloges weg in de bank. Dat geeft me een gerust gevoel.

gr. Glenn


is het een witte of blauwe kast of welk model?

ik wil graag mijn best doen om het internet in de gaten te houden ( heb tijd genoeg ) en zou je graag helpen
misschien een foto zetten hier welk model en kleur de zenith is, alsook de citizen en de seiko
gr roel

MartijnV Schreef:

Veel sterkte :frowning: Foto’s inderdaad, hopelijk is het
tuig zo stom om een horloge op marktplaats e.d. te
zetten.

ik houd hier in Belgie de sites wel in de gaten :slight_smile:

Sterkte, wens je verder veel succes met de verzekering en al dat gedoe dat erbij komt, en hopen dat die boeven gepakt worden.

Zal het web ook wel in de gaten houden.

Gatver! Gdvrdgdvrrrrr…

Laten we hopen dat één van je horloges ontploft. Die DMH zou onverkoopbaar moeten zijn; laten we hopen dat alles gevonden wordt.

Sterkte . Lijkt me een zeer onaangename gebeurtenis.

Man wat vervelend is dat,sterkte en hoop voor je dat de verzekering mee werkt.

Glenn Schreef:

Veel sterkte met deze situatie, ik hoop echt dat
je alles terug krijgt.

Als ik zulke berichten lees krijg ik zo’n
rotgevoel… :slight_smile:

Ik heb ook een enorme schrik van inbraken. Het is
niet zo zeer de waarde in geld waar aan geraakt
wordt, maar aan de emotionele waarde…

Daarom liggen mijn horloges weg in de bank. Dat
geeft me een gerust gevoel.

gr. Glenn

ook de kluisjes van banken zijn niet 100% save. maar ook ik vertrouw dat meer dan alles thuis te laten. bovendien vind ik t leuk om mn collectie af en toe af te wisselen. kan toch maar 1 horloge per keer dragen :+

Heel vaak lees ik op het forum over collecties “die in de kluis bij de bank liggen”. Als je weet hoeveel banken er uberhaupt nog dit soort faciliteiten aanbieden, dan heb soms zo mijn twijfels.

whaa my worst nightmare …moet er niet aan denken, echt zwaar KUT en de pakkans is maar 35 of zo dus die zie je nooit meer terug vrees ik.

Verzekering doet moeilijk, had zelf ook in mijn beginjaren 2 omega’s en nog 2 andere vintages die gestolen zijn ,kreeg er €20 p/st voor van de verzekering :frowning: , pas gebeld naar mijn verzekeraar en kon niet eens een extra verzekering krijgen voor de horloges, conclusie, ik moet ze beschermen en verbergen alsof mijn leven er van afhangt , ik heb ze dan ook ingemetseld in een dikke safe, die krijgen ze er niet zomaar uit .

sterkte man

hcptdg Schreef:

Heel vaak lees ik op het forum over collecties
"die in de kluis bij de bank liggen". Als je weet
hoeveel banken er uberhaupt nog dit soort
faciliteiten aanbieden, dan heb soms zo mijn
twijfels.

waarover heb je twijfels? dat sommigen hier geen kluis bij de bank hebben?

Ligt vooral aan de omgeving. Hier in Apeldoorn zijn er al drie banken die kluisjes aanbieden. De ene stelt alleen wat meer eisen dan de ander (minimaal aantal producten). In de kleinere gemeentes is het vaak minder of zitten de kluisjes al vol. Bij mijn Rabo hebben ze een geautomatiseerd systeem met een paar honderd kluisjes. Werkt perfect en door automatisering kost t geen FTE’s aan bankpersoneel wat mee moet lopen.

Tom Koerts Schreef:

Ligt vooral aan de omgeving. Hier in Apeldoorn
zijn er al drie banken die kluisjes aanbieden. De
ene stelt alleen wat meer eisen dan de ander
(minimaal aantal producten).

idd

In de kleinere
gemeentes is het vaak minder of zitten de kluisjes
al vol. Bij mijn Rabo hebben ze een
geautomatiseerd systeem met een paar honderd
kluisjes. Werkt perfect en door automatisering
kost t geen FTE’s aan bankpersoneel wat mee moet
lopen.

thx, handig om te weten.

Kl.t.zooi. Heel veel sterte en hopelijk zijn ze terug te vinden!

marnix.moed Schreef:

hcptdg Schreef:


Heel vaak lees ik op het forum over collecties
"die in de kluis bij de bank liggen". Als je
weet
hoeveel banken er uberhaupt nog dit soort
faciliteiten aanbieden, dan heb soms zo mijn
twijfels.

waarover heb je twijfels? dat sommigen hier geen
kluis bij de bank hebben?

Inderdaad, wat een opmerking opnieuw…

Gr. Glenn