Re: Inbraak, horloges weg

hcptdg Schreef:

Heel vaak lees ik op het forum over collecties
"die in de kluis bij de bank liggen". Als je weet
hoeveel banken er uberhaupt nog dit soort
faciliteiten aanbieden, dan heb soms zo mijn
twijfels.

Mijn collectie ligt al jaren bij de belastingdienst. :smiley:

dreski Schreef:

hcptdg Schreef:

Heel vaak lees ik op het forum over collecties
"die in de kluis bij de bank liggen". Als je
weet
twijfels.

Mijn collectie ligt al jaren bij de
belastingdienst. :smiley:

+1, haha

Te triest voor woorden (TD)
Sterkte!

mvg

Erg rot voor je, daarnaast ook triest dat je je horloges niet meer thuis kunt bewaren.
Bij mij is vorig jaar ingebroken; gelukkig maar 1 horloge weg, dat wat ik die avond om het en beneden had liggen; de rest lag en ligt gelukkig in de kluis.

Succes met het vinden ervan!

gr.Joep

Dat is mooi klote!

Bij mij is een tijd geleden hetzelfde gebeurd, echt heel kut. Ik hoop voor je dat ze terug gevonden worden, al is de kans volgens mij erg klein. (Ik heb nooit meer wat gehoord
)

Één tip: als je met je verzekering het een en ander gaat regelen, zorg dat je goed voorbereid bent. Heb bijvoorbeeld afschriften/facturen klaar liggen. Dan sta je sterk, en laat je je minder makkelijk afschepen met een lagere waarde. Mijn ervaring toen was dat ik de meneer van de verzekering makkelijk af kon bluffen omdat ik veel beter voorbereid was. Ik heb dan ook vrijwel alles tot op de euro vergoed gekregen. Ja, het gaat je misschien niet primair om de waarde, maar als je er ook geen geld voor krijgt heb je helemaal niets meer!

Mauzer Schreef:

dreski Schreef:

hcptdg Schreef:

Heel vaak lees ik op het forum over
collecties

“die in de kluis bij de bank liggen”. Als je
weet
twijfels.

Mijn collectie ligt al jaren bij de
belastingdienst. :smiley:

+1, haha

(:smiley:

Maar zo save is je collectie daar ook niet. o.a. De Grieken jatten een hoop weg :+

da’s mooi kut!
sterkte ik hoop dat hij gevonden wordt maar de kans is natuurlijk klein hoewel het wel een uniek horloge is dus wie weet!

Dat is echt k*t voor je, ik hoop dat de daders/horloges nog teruggevonden worden!

Dat is enorm balen zeg. Ik weet hoe het voelt, een paar jaar geleden is bij mijn vader ingebroken terwijl die elders werd verpleegd. Alle sieraden van mijn toen net overleden moeder hebben ze meegenomen. Dan voel je je zĂł machteloos en je mag ook nog eens niks doen totdat de politie is geweest.

Heel veel sterkte en hopelijk komt alles weer terug!

Mijn beste,

Man, man, man, wat een miserie!!
Ik hoop oprecht voor je, dat je ‘vroeg of laat’ de collectie terug krijgt.

Wellicht is het nog mogelijk om een boodschap met de gegevens (en foto’s) van de betreffende horloges,
te verspreiden via diverse Fora en Social Media.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Wat een triest verhaal. Veel sterkte en succes met de afhandeling.

Zeer vervelend, zeker dat horloge van je vader.
Ik hoop dat je je spullen binnen afzienbare tijd terug krijgt.

Wat een nachtmerrie
 Inderdaad hopen op een goede afloop

Daarmee doelende op, hopen dat eea wordt terug gevonden of vergoed door de verzekering.