Re: Jaeger LeCoultre quartz probleem

-edit -

Gewoon terug gaan. Het euvel is niet gerepareerd. Maw jlc is in gebreke en dient de reparatie kostenloos uit te voeren.

Als jij je auto naar de garage brengt met een lekke band en zij vervangen de olie dan ga je dat toch ook niet betalen? :S

Dit is maar een klein technisch probleem waar je beslist geen onderdelen
voor nodig hebt, een beetje horlogemaker kan de juiste afstelling realiseren.
Waarom inderdaad niet retour naar die juwelier en service dit laten oplossen,
ook al zou het buiten de garantietermijn vallen dan tenhoogste een service bedragje.

Chatoninduigen Schreef:

Dit is maar een klein technisch probleem waar je
beslist geen onderdelen
voor nodig hebt, een beetje horlogemaker kan de
juiste afstelling realiseren.
Waarom inderdaad niet retour naar die juwelier en
service dit laten oplossen,
ook al zou het buiten de garantietermijn vallen
dan tenhoogste een service bedragje.

Waarom niet naar de Juwelier? Omdat de juwelier meende, het horloge terug naar Jaeger LeCoultre te moeten sturen, waar het euvel niet is verholpen. Ik kan me dus voorstellen, dat deze juwelier zelf geen horlogemaker in dienst heeft. En mocht de juwelier wel een horlogemaker in dienst hebben, dan is het nog altijd afwachten, of deze aan de Horlogeforum kwaliteitseisen voldoet (tu). Ik zou dus uit “onze” lijst een horlogemaker raadplegen.

Succes.

Het lijkt me sterk dat JLC toch zeker wel iemand in dienst zal hebben die dit kan oplossen. Terug met die klok en aangeven dat je er niets voor wenst te betalen. Ook geen verzendkosten. En wellicht “dreigen” om een en ander met naam en toenaam op horlgefora te zullen melden.

-edit -

Gewoon terug gaan. Het euvel is niet gerepareerd. Maw jlc is in gebreke en dient de reparatie kostenloos uit te voeren.

Als jij je auto naar de garage brengt met een lekke band en zij vervangen de olie dan ga je dat toch ook niet betalen? :S

Dit is maar een klein technisch probleem waar je beslist geen onderdelen
voor nodig hebt, een beetje horlogemaker kan de juiste afstelling realiseren.
Waarom inderdaad niet retour naar die juwelier en service dit laten oplossen,
ook al zou het buiten de garantietermijn vallen dan tenhoogste een service bedragje.

Chatoninduigen Schreef:

Dit is maar een klein technisch probleem waar je
beslist geen onderdelen
voor nodig hebt, een beetje horlogemaker kan de
juiste afstelling realiseren.
Waarom inderdaad niet retour naar die juwelier en
service dit laten oplossen,
ook al zou het buiten de garantietermijn vallen
dan tenhoogste een service bedragje.

Waarom niet naar de Juwelier? Omdat de juwelier meende, het horloge terug naar Jaeger LeCoultre te moeten sturen, waar het euvel niet is verholpen. Ik kan me dus voorstellen, dat deze juwelier zelf geen horlogemaker in dienst heeft. En mocht de juwelier wel een horlogemaker in dienst hebben, dan is het nog altijd afwachten, of deze aan de Horlogeforum kwaliteitseisen voldoet (tu). Ik zou dus uit “onze” lijst een horlogemaker raadplegen.

Succes.

Het lijkt me sterk dat JLC toch zeker wel iemand in dienst zal hebben die dit kan oplossen. Terug met die klok en aangeven dat je er niets voor wenst te betalen. Ook geen verzendkosten. En wellicht “dreigen” om een en ander met naam en toenaam op horlgefora te zullen melden.