Re: Leuke kinderhorloges

Seiko Diver, Gshocks…pff

Ik ben leerkracht op een basisschool. No way, dat daar kids van 6-7-8 jaar met een gshock lopen. Laat staan een automaat!

Er worden sowieso al nauwelijks horloges gedragen door kinderen in die leeftijd.

Het zijn kinderen! Nu al spullen geven om andere kinderen de ogen uit te steken, dat het anders te min zou zijn, of wat dan ook.

Laat ze lekker ravotten met een van de eerder genoemde/ bekende merken. Als het ventje 12jaar is en naar de middelbare school gaat geef je een echt horloge.

vierport Schreef:

Laat ze lekker ravotten met een van de eerder
genoemde/ bekende merken. Als het ventje 12jaar is
en naar de middelbare school gaat geef je een echt
horloge.

Dat zou ook normaal mijn suggestie zijn om es bij Lucardi, Kijkshop ofzo te kijken. Maar DVH vroeg om tips voor een echt merk ding. Iets wat hij leuk vind om z’n kind geven en die z’n zoon zelf ook leuk zou vinden.

Ik heb een oud 'Zwitserse ’ Swatch gevonden. Lag in mijn kinder schatkistje waar ik alle kinderhorloges in liggen die ik opknap. batterij zat er nog in,

gelukkig geen schade. De boel even schoongemaakt. Uit '94

1 like

Een van mijn eerste horloges. Gevonden op MP
De horlogeband is nog origineel. De batterij uit 1975 zat nog in het horloge. Al zoveel jaren, risico. Maar gelukkig, na het vervangen van de batterij kwam het weer tot leven deze oude quartz LORUS-horloges
Ik vond er 2 en kocht ze allebei, nostalgie. Ik was ongeveer 8 toen ik er één had. Ik ben 52…

1 like