Re: Mijn laatste aanwinst van 1 week geleden

Leuk, dat jullie ook even mijn laatste aanwinst hebben bekeken…

H.G. John de Vries

hallo john, was je bang dat we je vergeten waren, vanwege bovenstaande text in mijn topic casio riseman,
soms kan het wel eens even duren voor er iemand reageert, iets meer geduld hebben.
maar ik heb even gekeken naar je klokken, en je hebt een mooie verzameling ingers.
ik vind de festina ook erg mooi, heb er zelf ooit ook een gehad, zijn echt dikke klokken, ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst.

grtjes arie.

Leuk horloge, vanwaar de (bij)naam “Bison”?

Die festina is zeker leuk!
Maar het gaat om die met die blauwe band toch? Was in ieder geval de enige met wat oranjes , veel plezier ermee!

Wil trouwens absoluut niet je fotos afkraken hoor, ben zelf ook geen Paul Huf. Maar ik denk dat iets grotere/scherpere fotos je collectie meer eer aan zullen doen. Leuke hobby voor een druilerige zondagmiddag!

Gr,
Mb

Hoi John,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het is trouwens mogelijk je foto’s rechtstreeks in een post te zetten. Maakt het makkelijker voor luie lezers zoals ik :wink:

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd John, mooie klok en veel plezier ermee.

van harte met je nieuwe aanwinst, ik zou de volgende keer eerst voor een camera gaan :wink: (tu)

John de Vries Schreef:

@Jazz: Bison no. 12 is één uit de reeks Bisons; de
naam vanwege de grootte en stevigheid van de
uurwerken, zowel innerlijk als uiterlijk.

H.G. van John de Vries

Leuk om te weten, bedankt voor de info! (tu)

…en zo gaat men eens op zoek naar meer info over bijnamen, en de “Bison no. 12”,
waarop men op iets vreemds stuit wat eigenlijk maar één vraag doet opwekken;

John de Vries… ben jij misschien John Friesing, ook wel bekend als Fr3d? :wink:

Ik bedoel, de namen “John de Vries” en “John Friesking” hebben toch best wel enige
gelijkenis qua klank. Toevallig hebben jullie ook nog eens exact hetzelfde horloge.

Leuk, dat jullie ook even mijn laatste aanwinst hebben bekeken…

H.G. John de Vries

hallo john, was je bang dat we je vergeten waren, vanwege bovenstaande text in mijn topic casio riseman,
soms kan het wel eens even duren voor er iemand reageert, iets meer geduld hebben.
maar ik heb even gekeken naar je klokken, en je hebt een mooie verzameling ingers.
ik vind de festina ook erg mooi, heb er zelf ooit ook een gehad, zijn echt dikke klokken, ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst.

grtjes arie.

Leuk horloge, vanwaar de (bij)naam “Bison”?

Die festina is zeker leuk!
Maar het gaat om die met die blauwe band toch? Was in ieder geval de enige met wat oranjes , veel plezier ermee!

Wil trouwens absoluut niet je fotos afkraken hoor, ben zelf ook geen Paul Huf. Maar ik denk dat iets grotere/scherpere fotos je collectie meer eer aan zullen doen. Leuke hobby voor een druilerige zondagmiddag!

Gr,
Mb

Hoi John,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Het is trouwens mogelijk je foto’s rechtstreeks in een post te zetten. Maakt het makkelijker voor luie lezers zoals ik :wink:

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd John, mooie klok en veel plezier ermee.

van harte met je nieuwe aanwinst, ik zou de volgende keer eerst voor een camera gaan :wink: (tu)

John de Vries Schreef:

@Jazz: Bison no. 12 is één uit de reeks Bisons; de
naam vanwege de grootte en stevigheid van de
uurwerken, zowel innerlijk als uiterlijk.

H.G. van John de Vries

Leuk om te weten, bedankt voor de info! (tu)

…en zo gaat men eens op zoek naar meer info over bijnamen, en de “Bison no. 12”,
waarop men op iets vreemds stuit wat eigenlijk maar één vraag doet opwekken;

John de Vries… ben jij misschien John Friesing, ook wel bekend als Fr3d? :wink:

Ik bedoel, de namen “John de Vries” en “John Friesking” hebben toch best wel enige
gelijkenis qua klank. Toevallig hebben jullie ook nog eens exact hetzelfde horloge.