Re: Mis m'n Lex... :-(

Begrijpelijk! :slight_smile:

Wordt alleen de gangreserve aangepakt, of doen ze meteen meer en valt dat dan ook nog onder de garantie?

Zou ik als echte Belg ook doen hoor !
Zeker met zulke klok !

Snap dat je hem mist! Knappe klok (zonde van dat polsbandje eronder >X)

Bruut horloge, maar inderdaad een minpunt voor dat polsbandje :smiley:

Ik moet zeggen dat ik de toon en inhoud van het geciteerde mailtje buitengewoon sympathiek en serieus vind!
Als men deze woorden ook nakomt: alle hulde voor S&C…!!!

Dick

Lijkt me niet meer dan logisch dat je gebruikt maakt van garantie wanneer zich iets dergelijks voordoet. Zou wel heel dom zijn als je dat niet deed, imo. Service zoals dat ook zou moeten van SC. Maar wel vreemd dat zoiets aan de aandacht van QC bij Rolex is ontsnapt. Of ben ik te kritisch?

Tja, het blijft een dure hobby;)

Grt,

Drex

TagEd Schreef:

Lijkt me niet meer dan logisch dat je gebruikt
maakt van garantie wanneer zich iets dergelijks
voordoet. Zou wel heel dom zijn als je dat niet
deed, imo. Service zoals dat ook zou moeten van
SC.

+1
Maar tja, soms mag 't ook wel es in 't zonnetje gezet worden. Vaak hoor je er alleen wat van als het niet goed gaat.

Maar wel vreemd dat zoiets aan de aandacht van

QC bij Rolex is ontsnapt. Of ben ik te kritisch?

Dat was ook het eerste wat in me op kwam. Wie weet hoeveel schade ie erdoor heeft opgelopen. Zal denk ik wel meevallen. En een maandagochtend model kan natuurlijk altijd. Zelfs bij de toppers gaat er helaas wel es wat mis.

@TS, hopelijk is Lex weer gauw bij z’n baasje. (M’n oppas hadden vroeger een hond die Lex heette.)

…ik snap dat je hem mist. Sinds ik de SND heb, krijgen andere horloges maar weinig draagtijd (hoogstens een dag). Vind overigens een bandje altijd wel leuk.

TagEd Schreef:

Lijkt me niet meer dan logisch dat je gebruikt
maakt van garantie wanneer zich iets dergelijks
voordoet. Zou wel heel dom zijn als je dat niet
deed, imo. Service zoals dat ook zou moeten van
SC. Maar wel vreemd dat zoiets aan de aandacht van
QC bij Rolex is ontsnapt. Of ben ik te kritisch?

Mijn Sub is een paar maanden geleden ook terug gegaan naar S&C is van julie 2013 en stond ineens stil…
Loopt nu natuurlijk weer als het spreekwoordelijke zonnetje, maar zoiets verwacht je natuurlijk niet van een Rolex…
Alles is onder garantie verholpen, maar toch.
Op de bon stond iets van Echappement nagekeken/gerepareerd.

Bij de productie aantallen van Rolex kan het voorkomen, maar je verwacht het niet voor dat geld :frowning:

Happy end (tu)

Smeermiddelen in experimentele fase toepassen op exemplaren voor de consument?!
Een vreemd verhaal van Rolex als u het mij vraagt.

Grt,

drex Schreef:

Smeermiddelen in experimentele fase toepassen op
exemplaren voor de consument?!
Een vreemd verhaal van Rolex als u het mij
vraagt.

Grt,

+1

Ik dacht dat Rolex meer van de evolutie was. Dat ze alles rustig en goed uittestten. Aan de andere kant, men blijft ze toch wel kopen… :sunglasses:

marnix.moed Schreef:

drex Schreef:


Smeermiddelen in experimentele fase toepassen
op
exemplaren voor de consument?!
Een vreemd verhaal van Rolex als u het mij
vraagt.

Grt,

+1

Ik dacht dat Rolex meer van de evolutie was. Dat
ze alles rustig en goed uittestten. Aan de andere
kant, men blijft ze toch wel kopen… :sunglasses:

  • 2

inderdaad. en niet alle Rolex kopers zijn liefhebbers zoals wij…

There is only one way
"the Rolex way"

Top(tu)

want het is een mooie klok!

Grt,

-dvh- Schreef:

Morgen kan ik 'm weer ophalen.
Verhaal van het service center is dat Rolex een
half jaar lang heeft geëxperimenteerd met nieuwe
wax- en oliën welke niet goed aanslaan en de
duurbaarheid van de bewegende rotor verkorten.
Zijn behoorlijk wat horloges met hetzelfde euvel.
Gelukkig is nu alles weer vervangen en gefixt.
Allemaal service… Ergens wel geluk zo in de
laatste maand. Als het over een half jaartje
gebeurd was had je flink kunnen dokken :slight_smile:

als dit klopt (wat erg vreemd zou zijn, maar oke) dat dient dit ook na de garantieperiode kosteloos te worden opgelost (Europese regelgeving op het gebied van garantie)

LeenV Schreef:

als dit klopt (wat erg vreemd zou zijn, maar oke)
dat dient dit ook na de garantieperiode kosteloos
te worden opgelost (Europese regelgeving op het
gebied van garantie)

tja, recht hebben en recht krijge zijn soms verschillende dingen. je hoort wel es vaker dat zo n grote jongen maling heeft aan de kleine man. je hebt maar naar hun pijpen te dansen, terwijl n microbrand die bijv stephan (magrette, halios, etc) voert, veel klantgerichter is.

-dvh- Schreef:

Hij zit weer vertrouwd om m’n pols :slight_smile:

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-SEBF3QTR.jpg

LOVELY!!

Morgen ga ik ook weer eens kijken voor een klok, Sub C of Sub C date of Sub C LV of GMT BLNR :stuck_out_tongue:

En uiteraard OMEGAAA:D!