Re: Navitimer op milanese band

Het zou niet mijn voorkeur hebben maar het heeft een mooie klassieke uitstraling.

Ik had hem een zondag al gezien en het is een zéér mooie combi. De banden zijn helaas wat kort voor mij en extra schakels zijn niet los te krijgen.

Hallo Ajan,
Prachtige combinatie met de Navitimer! geweldig.
Zocht ook een band van Vollmer,ik heb niet opgelet zondag, anders had ik er ook een gekocht.
Veel draagplezier,
Jack

Het is een prachtige band met dat wat hogere middengedeelte n een super combi.

Voor de liefhebbers van de stalen Vollmer banden, ik heb met meneer Vollmer afgelopen zondag een afspraak gemaakt dat leden van Horlogeforum.nl binnenkort via een inkoopaktie zijn stalen banden met ongeveer 33% korting kunnen inkopen. Dit zal tijdelijk zijn, dus let op, binnenkort meer hierover.

De navitimer is een prachtige klok, maar ik vind milanese banden verschrikkelijk.
Voor mij is het het niet ;).

Veel plezier ervan gewenst!

Je Navitimer vind ik ronduit prachtig, maar deze band hoeft voor mij niet zo. Kwestie van smaak.

Beetje druk.

Mooie klok, een zwarte band met “wild” wit stiksel had ik mooier gevonden.

Het is niet mijn smaak maar het misstaat zeker niet bij deze klok, al ben ik het ook eens met Rob…

Vind die Mesh prachtig staan,maar ben dan ook een Mesh liefhebber.

Mvg
Stefan

Mijn beste,

Een uitgekiende combinatie. (tu)
Het patroon van de milanese band gaat mooi over in de schaalverdeling van de wijzerplaat.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Echt super hoor:D Ik ben ook vandaag in het bezit gekomen van een Breitling Navitimer en heb vandaag ook de mesh band besteld(A) Echt super gaaf, vrijdag post ok ook foto’s:D Gefeliciteerd.

Voor mij een supercombi ! (tu)
En een zéér mooie Navitimer !!!

Het zou niet mijn voorkeur hebben maar het heeft een mooie klassieke uitstraling.

Ik had hem een zondag al gezien en het is een zéér mooie combi. De banden zijn helaas wat kort voor mij en extra schakels zijn niet los te krijgen.

Hallo Ajan,
Prachtige combinatie met de Navitimer! geweldig.
Zocht ook een band van Vollmer,ik heb niet opgelet zondag, anders had ik er ook een gekocht.
Veel draagplezier,
Jack

Het is een prachtige band met dat wat hogere middengedeelte n een super combi.

Voor de liefhebbers van de stalen Vollmer banden, ik heb met meneer Vollmer afgelopen zondag een afspraak gemaakt dat leden van Horlogeforum.nl binnenkort via een inkoopaktie zijn stalen banden met ongeveer 33% korting kunnen inkopen. Dit zal tijdelijk zijn, dus let op, binnenkort meer hierover.

De navitimer is een prachtige klok, maar ik vind milanese banden verschrikkelijk.
Voor mij is het het niet ;).

Veel plezier ervan gewenst!

Je Navitimer vind ik ronduit prachtig, maar deze band hoeft voor mij niet zo. Kwestie van smaak.

Beetje druk.

Mooie klok, een zwarte band met “wild” wit stiksel had ik mooier gevonden.

Het is niet mijn smaak maar het misstaat zeker niet bij deze klok, al ben ik het ook eens met Rob…