Re: nieuw horloge

Ik heb een boom in de tuin die kleine appeltjes regent. Jij niet vermoed ik, dus zo slecht heb jij het helemaal niet. Daarbij: als dat gebeurt trek je gewoon je witte sokken uit en trekt een nieuw paar identieke aan.

1 like

Zo vergezocht dat ik wel eventjes moest giechelen.

Tuurlijk man, nu snap ik waarom je niet getrouwd bent. :slight_smile:

Hij noemt je een sloeber, @Mafkees.

3 likes

Dat kan gewoon weer anno 2019. Het gaat er niet om wát je draagt maar om hóe je het draagt.

Hier een kiekje dat ik van @anon50762135 heb genomen, waar hij het baanbrekende principe achter ‘Socques Blancs’ de Chanel goed demonstreert.

De setting van een troosteloos pleintje in één of ander hopeloos gat herinnert ons aan de vergankelijkheid van het bestaan. Het contrast en de kleurtemperatuur tussen de setting en het onderwerp benadrukt waar het echt om draait: sokken mogen gezien worden. En toch zeker Socques Blancs.

Dan heb ik het nog niet eens over de fabuleuze materiaalkeuze gehad. Een blend van Egyptisch scheerwol en door kleine kinderen vervaardigd polyester. Laatstgenoemde kenmerkt zich doordat je soms op het labeltje ‘SOS’ ziet staan in plaats van een wasvoorschrift. Zó authentiek. Om de Socques Blancs te accentueren draagt Ide hier Scapino, een modehuis dat reeds jarenlang bekendstaat om hun uitstekende schoeisel voor betaalbare prijzen.

Tenenkaas? Socques Blancs. 5/5 - De Telegraaf, 2019
Socques Blancs, voor iedere amateurbarista-fashionista. 5/5 - Doppio, 2019

2 likes

Hij heeft nog gelijk ook :grimacing:

2 likes

*Socques blancs.

Die dingen zijn overigens vaak wel hoger dan de sandalen in de foto en hebben een houten zool. :slight_smile:

1 like

Is goed joh, stokbrood.

Ah, ik ben benieuwd naar jouw exemplaren!

1 like

Bah, get some proper food mate.

Ik embed even een foto, want ik heb ze niet meer, maar ik had voorheen zulke:

1 like

Een wiebelende kroon en bezel, geluk hebben dat het uurwerk accuraat loopt en slechte lume. Bovendien, de TS wil helemaal geen duiker :slight_smile:

Dat wiebelen heeft een functie, het is geen gebrek.

die Slechte Lume… ach… een beetje hobbybob “kliedert” even verse Superluminova tegen de wijzers aan… en dan is ie weer “21-22 December-proof”

Persoonlijk was ik voor Dan Henvinci gegaan.

Het had te maken met onderstaande meme die een collega geregeld mij deed toekomen.
Dat maakt je punt overigens niet minder waar.

Knipsel

Ik vind het wel wat hebben hoor. Pleintje, gekleurde huizen. Ik maak me meer zorgen over de twee neonazi’s die het plein op komen gelopen. Eentje met één witte sok. Hetgeen vast staat voor een of ander onfris denkbeeld.

1 like

Ach, vaak zijn die leuker om een biertje mee te drinken dan de gemiddelde taalnazi. :wink:

1 like

Ik had het nog even opgezocht. Blijkt de locatie van deze fotoshoot in Limburg te zijn geweest.

Tjeempie. Dat is nogal wat.

1 like

Een uniek en vernuftig systeem waar over nagedacht is.

True,

Als je niet langer dan 3 minuten in het donker hoeft te zijn werkt dit prima :sweat_smile:

Maar ik snap je wel hoor. Maar wat wil je voor amper 60 piek? Ik heb er 2, die binnenkort weer weg gaan dat dan weer wel, maar ben toch positief verrast over de kwaliteit.

1 like

Is 195 Pond ook een optie? Kijk dan eens naar de Precista PRS-10.

Niet te groot maar oogt niet klein, 100m WR, box saffiertje erop, schroefkroon, prima lume.
Op een stukje leer ziet deze er ook prima uit.
O ja, 10 jaar batterij-gang en erg accuraat. Grote stappen, snel thuis :sunglasses:

Limited edition Seiko re-issues.
Diverse kleuren. Op=Op.

Ik denk dat dit wel een heel geschikt horloge is, geen saffier maar verder voldoet het aan al je eisen:

Ben ik niet met je eens. Het is zeker niet een heel dun horloge maar zeker niet te dik.