hij is erg mooi! http://www.hodinkee.com/blog/new-rolex-gmt-master-ii-white-gold-pepsi-cerachrom-bezel
ik vrees dat het een kwestie wordt van rustig afwachten onder het genot van een…
hij is erg mooi! http://www.hodinkee.com/blog/new-rolex-gmt-master-ii-white-gold-pepsi-cerachrom-bezel
ik vrees dat het een kwestie wordt van rustig afwachten onder het genot van een…
Wellicht een idee te benoemen welk merk type je bedoeld?
ik maakte er uit op dat ging om de:
New Rolex GMT-Master II In White Gold With “Pepsi” Cerachrom Bezel
maar misschien vergis ik me wel 
Natuurlijk komt 'ie er, maar eerst ff de kopers van het witte goud een paar jaar pleazen…
Ik vind het blauw overigens meer paars, wat jammer is.
Ik lees wel vaker comments op het net dat 'ie er gaat komen, maar ik denk het niet.
Ik hoop dat er wellicht een coke versie zal komen in staal, maar ik vrees dat de pepsi witgoud zal blijven zodat het aan de kleur al duidelijk is dat het geen staal is. Net als de blauwe sub…
Niet de nieuwe Steinhart? :+
Ik lees wel vaker comments op het net dat 'ie er
gaat komen, maar ik denk het niet.
Ik hoop dat er wellicht een coke versie zal komen
in staal, maar ik vrees dat de pepsi witgoud zal
blijven zodat het aan de kleur al duidelijk is dat
het geen staal is. Net als de blauwe sub…
Van de blauwe sub kan ik het wel begrijpen. Die was origineel gewoon zwart.
Maar nu maken ze een geliefde klassieker onbereikbaar voor bijna iedereen. Alsof ze de zwarte sub alleen in witgoud uitbrengen en in staal ie alleen in groen verkrijgbaar is :S:X
Ik vind de keramische bezel zich eigenlijk niet zo lenen voor een kleurtje,doet me een beetje aan een biljartbal denken 
Wellicht een idee te benoemen welk merk type je bedoeld?
ik maakte er uit op dat ging om de:
New Rolex GMT-Master II In White Gold With “Pepsi” Cerachrom Bezel
maar misschien vergis ik me wel 
Natuurlijk komt 'ie er, maar eerst ff de kopers van het witte goud een paar jaar pleazen…
Ik vind het blauw overigens meer paars, wat jammer is.
Ik lees wel vaker comments op het net dat 'ie er gaat komen, maar ik denk het niet.
Ik hoop dat er wellicht een coke versie zal komen in staal, maar ik vrees dat de pepsi witgoud zal blijven zodat het aan de kleur al duidelijk is dat het geen staal is. Net als de blauwe sub…
Niet de nieuwe Steinhart? :+
Ik lees wel vaker comments op het net dat 'ie er
gaat komen, maar ik denk het niet.
Ik hoop dat er wellicht een coke versie zal komen
in staal, maar ik vrees dat de pepsi witgoud zal
blijven zodat het aan de kleur al duidelijk is dat
het geen staal is. Net als de blauwe sub…
Van de blauwe sub kan ik het wel begrijpen. Die was origineel gewoon zwart.
Maar nu maken ze een geliefde klassieker onbereikbaar voor bijna iedereen. Alsof ze de zwarte sub alleen in witgoud uitbrengen en in staal ie alleen in groen verkrijgbaar is :S:X
Ik vind de keramische bezel zich eigenlijk niet zo lenen voor een kleurtje,doet me een beetje aan een biljartbal denken