Re: Nieuws van PRIM

Ik vind ze er voor het geld behoorlijk goedkoop eruit zien. Voor dat geld haal ik veel liever iets anders.

ik vind de eerste rode prim wel aardig , hoeveel atm waterdicht is hij en wat voor een glas zit er op ?

de PRIM Kupka l.e. 88 - Blue Hands met een prijs van Price: 1230 euro vind ik niet zo … de datum had van mij wel een heel eind naar de rand van de plaat gemogen, nu zweeft het zo in middle of nowhere

de onderste is weer wel aardig om te zien…ben wel benieuwd hoe ze er in het echt uit zien…want dat kan veel schelen…mail maar eens als je ze thuis hebt.

Sorry, de modellen kunnen mij niet bekoren. Maar dat is mijn mening (voordat ik ook zo’n mail in latijn terug krijg…;))

Maar begrijp ik dat jij agent wordt/ bent van PRIM, Antoon?

Hallo Antoon,

Ik vind de Prims heel apart, maar wel erg duur.
Ik heb dezelfde vraag als RichardT, nl ben. of wordt jij agent vande firma.
En heb je een site ,waar wij kunnen ze kunnen zien.

Vr.Gr.JanJ.

Ik ken het merk niet. Puur afgaande op de foto’s die je plaatst, vind ik 't wel leuk ogen, al lijkt me de Kupka met z’n 1200 euro wel wat duur (maar ik weet uiteraard niet welk uurwerk erin zit, van welke materialen de kast is gemaakt, etc.).

Grappig, een paar weken geleden heb ik contact gehad met Prim. Op de vraag of zij buiten de Tjechische republiek een vertegenwoordiger/agent hadden werd ontkennend gereageerd. Daar blijkt nu dus mogelijk verandering in te komen (tu). Wel werd mij een prijslijst toegestuurd met de mogelijkheid tot koop via internet. De prijzen van het huidige assortiment varieert van 150 euro tot ruim 18.500 euro ::o

Ben benieuwd hoe de prijzen zich (gaan) ontwikkelen.

Groet,
Marten

amaille Schreef:

De modellen die PRIM heeft zijn zeer verschillend,
sommige hebben mijn voorkeur en sommige minder. Er
zijn modellen met een aangepast ETA uurwerk maar
er zijn ook modellen met een manufacture uurwerk.
De meeste modellen die ik heb geplaatst zijn ook
limited edition. En vergeet niet dat PRIM 'het’
horlogewerk is in Tsjechië, de president van
Tsjechië draagt zelf ook een PRIM horloge. Op dat
vraag dat ik agent ga worden kan ik simpel
zeggen… bijna ja. Zoals het er nu naar uit ziet
ga ik de importeur worden van PRIM. Dit is een van
de merken met wie ik in de nabije toekomst zaken
ga doen.

Antoon

Vostok is ook het merk van Rusland en de president heeft er vast wel eentje liggen.
Alleen kost die geen 1200 euro…
Voor dat geld verwacht ik aan de achterkant ook wel saffier…

Enne
Contra principia negantem disputari non potest

Wat de Prim horloges betreft kan ik nog niet oordelen. Het lijkt me wel een merk waar je (Antoon) als mogelijk agent, o.a. de echte liefhebber/verzamelaar bij nodig hebt om het van de grond te krijgen. Of een dergelijke Latijnse spreuk daarbij handig is weet ik niet :wink:

Gr Ron

amaille Schreef:

Juist Ron, de passie is er en ik zie er een mooie
uitdaging in. Komende maand weten we meer en dat
zal ik zeker met jullie horlogeliefhebbers delen.
Of ik agent ga worden weet ik niet, maar importeur
zit er zeker in. Ach… mijn latijns is beter dan
de Tsjechische taal.

Antoon

maar daar heb je je vrouw voor toch ? :smiley:

latijns ?

amaille Schreef:

Verrek! Niet aangedacht! Zij zal zeker een tolk
zijn!

Antoon

:smiley:

Ik vind ze er voor het geld behoorlijk goedkoop eruit zien. Voor dat geld haal ik veel liever iets anders.

ik vind de eerste rode prim wel aardig , hoeveel atm waterdicht is hij en wat voor een glas zit er op ?

de PRIM Kupka l.e. 88 - Blue Hands met een prijs van Price: 1230 euro vind ik niet zo … de datum had van mij wel een heel eind naar de rand van de plaat gemogen, nu zweeft het zo in middle of nowhere

de onderste is weer wel aardig om te zien…ben wel benieuwd hoe ze er in het echt uit zien…want dat kan veel schelen…mail maar eens als je ze thuis hebt.

Sorry, de modellen kunnen mij niet bekoren. Maar dat is mijn mening (voordat ik ook zo’n mail in latijn terug krijg…;))

Maar begrijp ik dat jij agent wordt/ bent van PRIM, Antoon?

Hallo Antoon,

Ik vind de Prims heel apart, maar wel erg duur.
Ik heb dezelfde vraag als RichardT, nl ben. of wordt jij agent vande firma.
En heb je een site ,waar wij kunnen ze kunnen zien.

Vr.Gr.JanJ.

Ik ken het merk niet. Puur afgaande op de foto’s die je plaatst, vind ik 't wel leuk ogen, al lijkt me de Kupka met z’n 1200 euro wel wat duur (maar ik weet uiteraard niet welk uurwerk erin zit, van welke materialen de kast is gemaakt, etc.).

Grappig, een paar weken geleden heb ik contact gehad met Prim. Op de vraag of zij buiten de Tjechische republiek een vertegenwoordiger/agent hadden werd ontkennend gereageerd. Daar blijkt nu dus mogelijk verandering in te komen (tu). Wel werd mij een prijslijst toegestuurd met de mogelijkheid tot koop via internet. De prijzen van het huidige assortiment varieert van 150 euro tot ruim 18.500 euro ::o

Ben benieuwd hoe de prijzen zich (gaan) ontwikkelen.

Groet,
Marten

amaille Schreef:

De modellen die PRIM heeft zijn zeer verschillend,
sommige hebben mijn voorkeur en sommige minder. Er
zijn modellen met een aangepast ETA uurwerk maar
er zijn ook modellen met een manufacture uurwerk.
De meeste modellen die ik heb geplaatst zijn ook
limited edition. En vergeet niet dat PRIM 'het’
horlogewerk is in Tsjechië, de president van
Tsjechië draagt zelf ook een PRIM horloge. Op dat
vraag dat ik agent ga worden kan ik simpel
zeggen… bijna ja. Zoals het er nu naar uit ziet
ga ik de importeur worden van PRIM. Dit is een van
de merken met wie ik in de nabije toekomst zaken
ga doen.

Antoon

Vostok is ook het merk van Rusland en de president heeft er vast wel eentje liggen.
Alleen kost die geen 1200 euro…
Voor dat geld verwacht ik aan de achterkant ook wel saffier…

Enne
Contra principia negantem disputari non potest

Wat de Prim horloges betreft kan ik nog niet oordelen. Het lijkt me wel een merk waar je (Antoon) als mogelijk agent, o.a. de echte liefhebber/verzamelaar bij nodig hebt om het van de grond te krijgen. Of een dergelijke Latijnse spreuk daarbij handig is weet ik niet :wink:

Gr Ron

amaille Schreef:

Juist Ron, de passie is er en ik zie er een mooie
uitdaging in. Komende maand weten we meer en dat
zal ik zeker met jullie horlogeliefhebbers delen.
Of ik agent ga worden weet ik niet, maar importeur
zit er zeker in. Ach… mijn latijns is beter dan
de Tsjechische taal.

Antoon

maar daar heb je je vrouw voor toch ? :smiley: