Ben benieuwd!:~
Wel zou ik kijken naar een rvs kroon ipv die gouden op een rvs kast!
Ziet er nu al mooi uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
ja natuurlijk rvs kroon
mvg
Ik zie nu trouwens pas dat de kroon op de 12 uurs positie zit, als dat zo is kun je hem als hij in de kast zit gebruiken om op de ‘‘militaire’’ manier te dragen tijdens het autorijden om zo de tijd af te lezen! (tu)
Zo zo 1,2,3 nog niet kunnen zeggen of een staalkleurige kroon mooier is dan de originele goudkleurige.
Ik zou eerst de goudkleurige kroon proberen. Denk dat het bi-color effect er mooier op wordt.
Zie i.i.g. uit naar het eindresultaat met een mooi bruin bandje;)
Zo zo 1,2,3 nog niet kunnen zeggen of een
staalkleurige kroon mooier is dan de originele
goudkleurige.
Ik zou eerst de goudkleurige kroon proberen. Denk
dat het bi-color effect er mooier op wordt.Zie i.i.g. uit naar het eindresultaat met een mooi
bruin bandje;)
Ben zelf niet zo kapot van bi-color, maar je zou het inderdaad kunnen proberen mocht je dat mooi vinden
Als de kroon op 12 uur van de wijzerplaat zit, dan is deze meestal van een zakhorloge.
Als ik me niet vergis heb ik wel eens vaker een klein zakhorloge met polshorloge uurwerk gezien van Omega.
Groet, Chris.
de dial zal toch wel te draaien zijn ??
Waarschijnlijk zullen de bevestigingspootjes van de wijzerplaat die in het uurwerk vallen moeten worden verwijderd en de wijzerplaat worden op het uurwerk worden gelijmd o.i.d.
Volgens mij niet. :(, maar ik ben geen horlogemaker.
Hier is een Omega De Ville zakhorloge met een kal 601.
http://www.farfo.com/menswatches/Page10/omegadevillepw.html
Ziet er nu al mooi uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
ja natuurlijk rvs kroon
mvg
Ik zie nu trouwens pas dat de kroon op de 12 uurs positie zit, als dat zo is kun je hem als hij in de kast zit gebruiken om op de ‘‘militaire’’ manier te dragen tijdens het autorijden om zo de tijd af te lezen! (tu)
Zo zo 1,2,3 nog niet kunnen zeggen of een staalkleurige kroon mooier is dan de originele goudkleurige.
Ik zou eerst de goudkleurige kroon proberen. Denk dat het bi-color effect er mooier op wordt.
Zie i.i.g. uit naar het eindresultaat met een mooi bruin bandje;)
Zo zo 1,2,3 nog niet kunnen zeggen of een
staalkleurige kroon mooier is dan de originele
goudkleurige.
Ik zou eerst de goudkleurige kroon proberen. Denk
dat het bi-color effect er mooier op wordt.Zie i.i.g. uit naar het eindresultaat met een mooi
bruin bandje;)
Ben zelf niet zo kapot van bi-color, maar je zou het inderdaad kunnen proberen mocht je dat mooi vinden
Als de kroon op 12 uur van de wijzerplaat zit, dan is deze meestal van een zakhorloge.
Als ik me niet vergis heb ik wel eens vaker een klein zakhorloge met polshorloge uurwerk gezien van Omega.
Groet, Chris.
de dial zal toch wel te draaien zijn ??
Waarschijnlijk zullen de bevestigingspootjes van de wijzerplaat die in het uurwerk vallen moeten worden verwijderd en de wijzerplaat worden op het uurwerk worden gelijmd o.i.d.
Volgens mij niet. :(, maar ik ben geen horlogemaker.
Hier is een Omega De Ville zakhorloge met een kal 601.
http://www.farfo.com/menswatches/Page10/omegadevillepw.html